پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/04 12:42
بیمه سینا/
کد خبر: 29576

جشنواره"سرآمدان سینا" برگزار می‌شود

شعب و نمایندگان برتر بیمه سینا در قالب جشنواره "سرآمدان سینا" همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه سینا انتخاب و معرفی خواهند شد.

مدیریت روابط عمومی و تبلیغات در نظر دارد همزمان با نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت، جشنواره شعب و نمایندگان برتر با عنوان سرآمدان سینا را برگزار نماید.

بهمن علی بخشی مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه سینا گفت: این جشنواره با هدف ایجاد رقابت سالم، رشد بهره‌وری و پویایی شبکه فروش پیش‌بینی شده است، آثار مثبتی در توسعه فروش بیمه سینا خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه سینا با اشاره به نحوه انتخاب و داوری این جشنواره افزود: عملکرد نمایندگان با توجه به شاخص‌های مختلفی که از سوی هیئت داوران و استانداردهای شرکت مشخص شده است، بررسی خواهد شد و بر این اساس شعب و نمایندگان برتر در هر رشته و شاخص طی مراسمی همزمان با سالروز تأسیس بیمه سینا معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی عنوان داشت: اساتید علم مدیریت، موفقیت سازمان ها و شرکت ها را در کسب موقعیت رقابتی می‌دانند و این موقعیت زمانی حاصل خواهد شد که سازمان بتواند سهم پایداری از بازار را کسب نماید تا بتواند درآمد کافی ایجاد کند.

علی بخشی بیان داشت: بیمه سینا در این دوره از فعالیت خود، تقویت و حمایت از شعب و نمایندگان را از اولویت‌های مهم می داند لذا تلاش می‌کند تا با در نظر گرفتن سیاست‌های تشویقی و حمایتی، سهم شبکه فروش را از مجموع پرتفوی شرکت ارتقا دهد.

 

روابط عمومی بیمه سینا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kgoo