سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/04 08:56
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:
کد خبر: 29541

تسهیل کار ارباب رجوع در اولویت باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تسهیل کار و مسائل مردم بخصوص ارباب رجوع در اولویت امور کارمندان منطقه آزاد ماکو باشد.

حسین گروسی در نخستین جلسه خود با معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اجرای دقیق قوانین افزود: قوانین وضع شده در خصوص مناطق آزاد کامل است و درصورت اجرای کامل آن توسط تمامی دستگاه های اجرایی مشکلات منطقه به حداقل می رسد.

وی به صراحت قانون چگونگی اداره مناطق آزاد در خصوص حکمرانی واحد در منطقه آزاد اشاره کرد و افزود: با اجرای قانون و تصمیم گیری های صریح و سریع می توان بروکراسی های اداری را به حداقل رساند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: منطقه آزاد ماکو، مزایای و امتیازات مناطق آزاد دیگر را یکجا دارد ولی از این ظرفیت استفاده بهینه نمی شود.

گروسی ظرفیت لجستیکی و کشاورزی منطقه را منحصربفرد خواند و بیان داشت: برای بهره گیری از تمام ظرفیت های منطقه باید طرح جامع بر اساس ایده و نظر تمامی کارشناسان تدوین شود.

وی نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه یک سازمان عنوان کردو افزود: ثبات در بدنه نیروی انسانی در افق بلند مدت موفقیت آمیز است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پایان از رویکرد تعاملی با دستگاه های استان حبرداد و اظهار داشت:  با منطقه آزاد ارس به عنوان منطقه آزاد همجوار در تمامی زمینه ها بخصوص حوزه گردشگری تعامل خواهیم داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qdex8