جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/02 04:48
بانک ملی ایران/
کد خبر: 29318

میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از مدیران ارشد بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان کرمان به همراه دیگر مدیران ارشد این بانک از بخش های مختلف شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بازدید کرد.

دکتر فرزین در جهت توسعه روابط و همکاری‌های مشترک با حضور در شهرستان سیرجان استان کرمان از تأسیسات و بخش های مختلف شرکت گل گهر دیدن کرد و با مدیرعامل این مجموعه‌ بزرگ صنعتی و معدنی به گفت ‌وگو نشست.

وی در این دیدار به تشریح ظرفیت ها و قابلیت های بانک ملی ایران پرداخت و گفت: بانک ملی ایران بانک همه مردم ایران است و آمادگی دارد متناسب با نیاز ‌این مجموعه‌ خدمات مالی و بانکی را طراحی و ارائه نماید.

وی با بیان این که بانک ملی ایران با تمام توان تلاش می کند در تمامی سطوح در کنار مشتریان خود باشد، افزود: تلاش داریم تا با ارائه خدمات متنوع در پروژه‌های توسعه محور این مجموعه نقش خود را در کمک به پیشبرد صنعت و معدن در کشور به خوبی ایفا کنیم.

فرزین در ادامه به خدمات ارزی چشمگیر و قابل توجه بانک ملی ایران در داخل و به ویژه در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: با دارا بودن بانک و واحدهای سابسیدری بانک ملی ایران می تواند بخشی از نیازهای ارزی این شرکت را تامین کند.

وی مشارکت و سرمایه گذاری در بخش انرژی کشور را از مهمترین و محوری ترین اقدامات بانک ملی ایران در سال جاری دانست و افزود: سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد دلاری در پروژه پترو پالایشگاه شهید سلیمانی، سرمایه گذاری ۷ میلیارد دلاری در پروژه تامین مالی طرح توسعه میدان نفتی آزادگان و سرمایه گذاری در پروژه تامین مالی طرح احداث مخزنگاه شهید نادر مهدوی و همچنین مشارکت ۱۶۰ هزار میلیارد ریالی در ساخت و احداث شهرک زنجیره فتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر در شهر ماهان از مهمترین پروژه های مشارکتی بانک در سال جاری است.

وی در ادامه با بیان این که خدمات گسترده الکترونیک و غیرحضوری بانک‌ ملی ایران در کشور نقش بسزایی در صنعت بانکداری دارد، افزود: امروز بانک‌ ملی ایران در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی طی یک سال اخیر به سرعت ظرفیت‌های خوبی را به وجود آورده است و می تواند با این ظرفیت و خدمات در کنار این مجموعه باشد.

در این نشست مشترک ایمان عتیقی با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این شرکت در ادامه بر لزوم تقویت همکاری با بانک ملی ایران تاکید کرد.وی گفت: این شرکت برای توسعه فعالیت های خود به کمک های مالی و اعتباری بانک ملی ایران نیازمند است.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rbb9m