پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/30 14:49
بانک پاسارگاد/
کد خبر: 29223

مهر پاسارگادیان به کوهدشت هم رسید

مدارس "امام خمینی(ره)" در روستای «پَشَم‌کوهنانی» و " شهید باهنر" در روستای «پشتِ‌تنگ» از توابع شهرستان "کوهدشت" استان لرستان توسط بانک پاسارگاد افتتاح و به دانش‌آموزان عزیز کشورمان در این مناطق اهدا شد.

در سومین روز سفر مدیرعامل بانک پاسارگاد به استان لرستان، آیین افتتاح دو مدرسه دیگر در شهرستان "کوهدشت" باحضور تعدادی از مدیران این بانک و جمعی از مسئولین استانی و محلی و مردم غیور این مناطق برگزار شد. با ساخت این مدارس، شرایط تحصیل برای فرزندان عزیزمان در این روستاها و روستاهای اطراف مهیا گشت و بخشی از مشکلات این عزیزان و خانواده‌های آنان در جهت ادامه تحصیل فرزندانشان برطرف شد.

بدین‌ترتیب با افتتاح این دو مدرسه 3 کلاسه در روز جمعه مورخ 29مهر1401، بیش از 1.000 مترمربع به فضای آموزشی این منطقه افزوده شد.

گفتنی است در سفر سه روزه مدیرعامل بانک پاسارگاد به استان لرستان، در مجموع تعداد 11مدرسه افتتاح شد. بدین‌ترتیب بانک پاسارگاد تاکنون در جهت تحقق اهداف خود در حوزه مسئولیت اجتماعی، توسعه آموزشی و فرهنگی کشور عزیزمان، تعداد 40 مدرسه تقدیم فرزندان کشور عزیزمان کرده است و ساخت 7 مدرسه دیگر نیز در دستور کار این بانک قرار دارد.

 

روابط‌عمومی ‌بانک پاسارگاد


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkkwa