جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/30 05:24
قیطاسی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده و جانشین پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک دی:
کد خبر: 29154

روحیه بسیجی در همه فعالیت ها، راهگشا است

مدیرعامل بانک دی به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک دی و احمد اسلامی مقدم به عنوان جانشین این پایگاه منصوب شدند.

در این مراسم که با حضور فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک دی برگزار شد، مدیر عامل بانک دی بر لزوم ترویج روحیه بسیجی در همه بخش‌ها تاکید کرد و گفت : همه کشور به‌ویژه بانک دی ، امروز به کار جهادی و بسیجی نیاز دارند، چرا که وجود روحیه بسیجی در همه فعالیت‌ها راهگشا است.

علیرضا قیطاسی به اهمیت نقش‌آفرینی بسیجیان در رویدادهای مهم کشور اشاره کرد و گفت: در رویدادهای بزرگ مانند اربعین حسینی، اعیاد ملی و مذهبی و فعالیت‌های فرهنگی، نقش چشمگیر بسیجیان همواره مشهود است.

وی همچنین برگزاری موفق دو مجمع صورت‌های مالی سال 1399 و 1400 بانک دی در کمتر از دو ماه را ناشی از تزریق روحیه بسیجی و جهادی به کارکنان دانست و اظهار کرد: بخش قابل توجهی از کارکنان بانک دی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجی هستند که همدلی، حمایت و روحیه جهادی آن ها موجب ایجاد انگیزه مضاعف میان کارکنان برای انجام اقدامات اثربخش در بانک شده است.

در ادامه این مراسم، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد که جذب حداکثری و دفع حداقلی در جامعه، راهبرد بسیج است.

سرهنگ فریبرز خزایی با بیان این‌که کارکنان بسیجی باید در همه جنبه‌ها سرآمد باشند، اظهار کرد: با توجه به نیروی انسانی جوان، متعهد و متخصص و نیز ظرفیت‎‌های پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک دی انتظار می‌رود با توسعه فعالیت‌ها به زودی شاهد رشد و ارتقای این پایگاه به حوزه مقاومت باشیم.

در پایان این مراسم از خدمات ارزشمند حسن عباسیان فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شهدای بانک دی در دوران فعالیت نیز قدردانی شد.

 

روابط عمومی بانک دی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4beev8