چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/27 13:56
بانک کارآفرین/
کد خبر: 29079

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعبه کیش

دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین، به همراه مدیران ارشد بانک از شعبه جزیره ی کیش بازدید کردند.

در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

این دیدار که در حاشیه برگزاری نمایشگاه اینوکس برگزار شد، فرصت مناسبی بود تا محمد فلاحی رییس این شعبه و همکاران شعبه ی کیش از نزدیک پیشنهادها، دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را با مدیرعامل و هیات همراه مطرح کنند.

طی این بازدید همچنین گزارشی از عملکرد شعبه کیش از ابتدای سال جاری و خواسته های مشتریان بانک در جزیره ی کیش ارائه شد که مورد استقبال اعضای هیات مدیره و مدیرعامل قرار گرفت و مقرر شد تا در جهت نیل به اهداف عالیه بانک تمهیدات لازم انجام شود. 

سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی نیز در این دیدار ضمن اشاره به فرصت های مناسب جزیره کیش تاکید کرد: بانک کارآفرین از جمله نخستین بانک های خصوصی کشور بود که شعبه ی خود را در این جزیره راه اندازی کرد و طی این سالها توانسته خدمات زیادی به فعالان اقتصادی جزیره و کیشوندان ارائه کند و امیدوارم مسئولین و همکارانمان در این شعبه همواره در راستای رضایت مشتریان جزیره کیش تلاش کنند.

در پایان این جلسه، مدیرعامل و هیئت همراه با کارکنان این شعب دیداری صمیمانه داشتند. بهاروندی در این دیدار ضمن آشنایی با یکایک همکاران از زحمات آنان در سال گذشته تقدیر کرد.

 

روابط عمومی بانک کارآفرین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d99dm