پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/23 10:10
بیمه البرز/
کد خبر: 28780

ساختمان جدید شعبه سمنان بیمه البرز افتتاح شد

ساختمان جدید شعبه سمنان بیمه البرز با حضور مدیر عامل ، رئیس هیات مدیره ، معاونان مدیرعامل، مدیران و جمعی از نمایندگان این شرکت در استان سمنان افتتاح شد .

در آیین افتتاح ساختمان جدیدشعبه این شرکت، محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز با ابراز خرسندی از افتتاح ساختمان جدید و حضور در جمع کارکنان و نمایندگان استان سمنان ، عملکرد بیمه البرز طی سه سال اخیر را مناسب توصیف کرد و افزود : با تلاش و همکاری همه ارکان شرکت اعم از نمایندگان، کارکنان و هیات مدیره توانستیم وضعیت شرکت را بهبود بخشیم و وضعیت بهتری را به ارمغان بیاوریم.

وی افزود: صنعت در سه سال گذشته 195 درصد رشد سود داشت در صورتی که بیمه البرز در همین مدت 220درصد رشد سود داشته است.

وی ادامه داد: از لحاظ توانگری مالی در این دوره جدید بیمه البرز توانسته 100 واحد ارتقا پیدا کند درصورتی که صنعت 58 واحد کاهش داشته است.به لحاظ سود نیز جز بهترین شرکت‌ها هستیم، هم در عملیات سرمایه گذاری و هم در عملیات بیمه گری که این افتخار برای تک تک همکاران و نمایندگان شرکت است.

پورکیانی تصریح کرد: هر شرکت بیمه ای چهار رکن دارد. بیمه گذاران، سهامداران، کارکنان و نمایندگان. ما باید یک توازنی بین آنان برقرار کنیم. رضایتمندی این چهار رکن باید حاصل شود تا نتیجه زحمات خود را ببینند و تلاش کنیم هر چهار رکن به سود مادی و غیر مادی مدنظرخود برسند. همه ارکان شرکت به یک اندازه مهم هستند اما این باید این باور را داشته باشیم که خط مقدم ما نمایندگان هستند.

وی گفت: وقتی 80 درصد پورتفوی شرکت متعلق به نمایندگان است همه مجموعه شرکت باید در خدمت واحدهای فروش باشند و فلسفه وجودی ستاد هم وجود صف است و ما کاری جز پشتیبانی از صف و واحدهای فروش نداریم . ما دنبال سودآوری پایدارهستیم. فروشی که سود هم به همراه خودش داشته باشد. در آن صورت می توانیم بقای شرکت رو تضمین کنیم .

وی اعلام کرد: شماره تلفن ارتباط مردمی 1574 برای تمامی ذینفعان است و تنها متعلق به مشتریان نیست و باید تمامی مشکلات مربوط به شرکت در آن مطرح شود البته این سامانه باید در شبکه فروش تبلیغ شود تا نواقص را متوجه و بتوانیم رفع کنیم.

نایب رییس هیات مدیره تاکید کرد: سیاست ما نماینده محور است . شعبه باید وقت خود را صرف پشتیبانی از نمایندگان بکند. در دوره جدید آموزش نمایندگان و کارکنان را در نظر داریم .

وی تصریح کرد: محصول یک شرکت بیمه، بیمه نامه ای نیست که ما به مشتری ارائه می دهیم بلکه خسارتی است که پس از وقوع حوادث پرداخت می‌کنیم. آن موقع است که مشتری متوجه می‌شود آن شرکت خوب است یا نه. اگر خدمات خوبی ارائه بدهیم از هر تبلیغی بهتر خواهد بود.

پورکیانی تاکید کرد: سیاست ما توسعه فروش بیمه‌های خرد و بیمه های عمر است و اکنون نیاز است که مباحث انگیزشی و آموزشی جدی گرفته شود و در آینده به سمت تاسیس سازمان فروش برویم تا نمایندگان تشویق شوند که هرکدام یک مدیر فروش شوند و دارای تعدادی بازاریاب باشند و بتوانند سهم خوبی را از بازار کسب کنند.

مجید علی پناهی، رئیس هیات مدیره شرکت بیمه البرز نیز در سخنانی ، با تشکر از مدیرعامل بابت تلاش‌های بی وقفه در مسیر سربلندی بیمه البرز بیان کرد: با تمرکز به بیمه نامه‌های خرد و بیمه‌های عمر امکان رشد پورتفوی وجود دارد.

رمز ماندگاری بیمه البرز توانمندی همکاران و شبکه فروش و تمرکز بر فروش بیمه‌نامه مانده محور است که امید است با توجه ویژه به این نکات به نقاط قابل توجه برسیم. تنها شرکت بیمه ای که در شش ماه ابتدایی سال فروش بیمه عمر را افزایش داده بیمه البرز است.

در پایان این مراسم از نمایندگان برتر شعبه سمنان قدردانی شد.اسامی نمایندگان برتر شعبه سمنان عبارتند از :

بیشترین فروش درشش ماهه نخست سال در تمامی رشته‌ها : 1-راحله صابریان 2-یدالله قدسی3- سعیدرضا پورحیدریان

بیشترین فروش درشش ماهه نخست سال در بیمه زندگی: 1- حسینعلی شعبانی2-محیا همتی3-نیلوفر مداح

 

روابط عمومی بیمه البرز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3egkra