شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/18 08:51
برای نخستین بار از سوی دکترنظری صورت گرفت
کد خبر: 28561

آیین تکریم وانتخاب یک نیروی بومی به عنوان دبیر شورای راهبردی

آیین تکریم وانتخاب یک نیروی بومی به عنوان دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس روز یکشنبه هفدهم مهرماه در شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد برگزار شد.

این جلسه باحضورحجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهرو نایب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان برخی پتروشیمی های مستقر در منطقه پارس جنوبی، فرمانداران، روسای شوراهای اسلامی،برخی از علما و روحانیون و همچنین مسئولین دستگاههای اجرایی استان برگزار شد. دلیل تجمع این تعداد کثیرازسرشناسان استان را دراین مراسم کم نظیر، استقبال از انتخاب به جا و شایسته  شعرانی به عنوان یک مدیربومی دانست .

در ابتدای مراسم دکتر حجت نظری ، رئیس محترم شورای راهبردی پس از خوشامدگویی به مدعوین  در خصوص فعالیت های شورا اذعان داشت، با توجه به این که قریب به دو دهه از تشکیل شورای راهبردی شرکت های منطقه پارس می گذرد بنای اولیه آن را که تعامل حداکثری با جامعه پیرامونی است را با سیاست علمی تر شدن و پیشروی پروژه ها را با برنامه ریزی دقیق تر تا حصول نتیجه قطعی اعمال خواهیم کرد. سپس ایشان ضمن قدردانی ازجناب آقای غفاری میاب به دلیل تلاش بی وقفه دوره مسئولیت، آقای عبدالحمید شعرانی را بعنوان دبیر شورای راهبردی منصوب و معرفی نمودند.

در ادامه این جلسه معارفه مسئولین ، فرمانداران، نماینده مجلس نیز طی سخنانی هرکدام به نوبه خود از دکتر نظری به دلیل نگاه خاص ایشان به جامعه محلی و انتخاب عبدالحمید شعرانی که ازجوانان خوشنام منطقه است به عنوان دبیر شورا تقدیر و تشکر بعمل آوردند.حاضران شعرانی را فرزند برومند این آب و خاک خطاب کرده و یادآور شدند که وی جوانی فعال و پیگیر است که هم صنعت را به خوبی می شناسد هم تعامل قابل توجهی با جامعه پیرامونی دارد پس به جرات میتوان دوران پیش رو را دوران طلایی خدمت نامید چرا که در این انتصاب بین اهالی بومی منطقه و مسئولین اتفاق نظر وجود دارد.

متن حکم صادره از سوی دکتر نظری ( رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس) خطاب به دبیر شورا به شرح ذیل می باشد.

با سلام

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس منصوب می شوید.

امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال در راستای اهداف و ماموریت شورای راهبردی مطابق با ماموریت های ذیل الذکر و انجام امور محوله موفق و سربلند باشید.

1-نظارت کامل و دقیق بر فرآیندهای اجرایی شورای راهبردی و هماهنگی فعالیت های دبیر خانه شورا

2-تعامل سازندهو اثر بخشبا کلیه ذی نفعان

3-تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی محلی،استانی و کشوری به منظور پیشبرد برنامه های شورا و بالا بردن بهره وری فعالیت های شورا

4-تشکیل و ساماندهی کارگروه های تخصصی با هدف یکپارچه سازی فعالیت ها و بهره گیری از نظرات مشورتی ایشان

5- نظارت کامل و دقیق بر فعالیت ها و وظایف دبیرخانه

6-ارتباط و تعامل سازنده با نخبگان ، اصحاب رسانه ، متخصصان و نیروهای نخبه بومی و منطقه ای به منظور تلاش برای ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی ذینفعان

jتوفیقات روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

حجت نظری رئیس شورا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mq8e8