پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/17 08:53
با حضور فعالان حوزه صنعت فولاد کشور؛
کد خبر: 28502

نهمین کنفرانس بین‌المللی استیل‌پرایس آغاز به کار کرد

نهمین کنفرانس بین‌المللی استیل‌پرایس با عنوان فرصت‌ها و تهدیدهای بازار جهانی فولاد و مواد اولیه در شرایط سخت با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه صنعت فولاد کشور آغاز به کار کرد.

نهمین کنفرانس بین‌المللی استیل‌پرایس با حضور فعالان حوزه تولید آهن و فولاد کشور و با بررسی شرایط بازار جهانی فولاد و مواد اولیه، فرصت‌ها و تهدیدها در شرایط سخت به همراه نمایشگاه جانبی آن صبح امروز ۱۷ مهرماه در هتل المپیک تهران آغاز شد تا آخرین وضعیت صنعت فولاد در ایران و جهان توسط خبرگان این صنعت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

ایمیدرو، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن سنگ آهن ایران به عنوان همکاران این کنفرانس و شرکت‌های فولاد مبارکه، فکورصنعت تهران، شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان و مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، شرکت مهندسی بین‌المللی فولادتکنیک، شرکت صبافولاد خلیج فارس معدنی و صنعتی گل‌گهر، شرکت فولاد خوزستان، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر و توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان حامیان این رویداد و نمایشگاه جانبی آن هستند.

وجیه‌اله جعفری، رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مهران محجوب‌نژاد معاون برنامه‌ریزی شرکت مهندسی بین‌المللی فولادتکنیک، ابوتراب فاضل مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر و احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبافولاد خلیج فارس سخنرانان اصلی این کنفرانس هستند.

همزمان با برگزاری نهمین کنفرانس بین‌المللی استیل‌پرایس، ۴ پنل و میزگرد تخصصی با موضوع بازارهای جهانی فولاد و مواد اولیه، فرصت‌ها و تهدیدها در شرایط سخت، توسط متخصصان و کارشناسان این صنعت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

پنل اول این کنفرانس با عنوان شورای آهن و فولاد برگزار می‌شود و در پنل دیگری، با عنوان سنگ آهن، دلایل بروز مشکلات موجود در زنجیره محصولات سنگ آهن کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ همچنین در یک پنل اختصاصی، وضعیت بازار فولاد در کشور عراق نیز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

ایراسین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27dqwv