دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/16 10:31
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عنوان کرد؛
کد خبر: 28434

رشد بالغ بر ۶۰ درصدی منابع قرض الحسنه در استان البرز

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آئین بازگشایی شعبه گلشهر بانک در محل جدید، گفت: استان البرز جزو استان‌های برتر کشور در جذب و تخصیص منابع قرض‌الحسنه در یک سال گذشته است.

در این مراسم که با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، «احمدرضا کریمی» مدیر امور استان‌ها و «یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی برگزار شد، شعبه گلشهر که یکی از ۸ شعبه بانک در استان البرز است، در محل جدید خود در بلوار ۴۵ متری گلشهر افتتاح شد.

مدیرعامل بانک در این مراسم اعلام کرد: شعبه گلشهر حدود ۲۵ درصد مردم منطقه را به‌عنوان مشتری پوشش داده که انتظار می‌رود با توجه به پتانسیل محل و همچنین شیوه‌های نوین بانکداری الکترونیک، این درصد تا پایان سال افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی همچنین پتانسیل استان البرز را مناسب ارزیابی کرده و رشد بالغ بر ۶۰ درصدی منابع قرض‌الحسنه در سال جاری را نشان این ظرفیت برشمرد و از مجوز افتتاح ۲ شعبه جدید در این استان خبر داد.

شمسی‌نژاد در ادامه موفقیت مدیریت شعب استان البرز را که جزو سه استان برتر است، نشان اعتماد سپرده‌گذاران استان البرز دانست و تلاش برای خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان را به همه همکاران یادآوری کرد.

شایان ذکر است که شعبه گلشهر تا پیش از این در بلوار حدادی فعالیت می‌کرد که به دلیل درخواست مشتریان و کسبه بلوار ۴۵ متری گلشهر به محل فعلی منتقل شد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4je56k