پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/13 05:41
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با رئیس کل دادگستری هرمزگان:
کد خبر: 28340

​هدایت منابع بانکی به سمت تولید و اشتغال ماموریت مهم بانک صادرات ایران است

​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: جلوگیری از انحراف منابع و هدایت بهینه به سمت تولید و اشتغال در بانک صادرات ایران به عنوان یک مسئولیت مهم مورد پیگیری است و تعیین تکلیف مطالبات نقش مهمی در ارتقای توان تسهیلات‌دهی، اشتغال‌آفرینی و حمایت از تولید دارد.

سید ضیاء ایمانی در دیدار با مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان این مطلب افزود: بانک صادرات ایران علاوه بر نقش موثر در توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و زیربنایی کشور، خدمات متنوع بانکی و به ویژه پرداخت تسهیلات حمایتی از طریق گسترده‌ترین شبکه شعب خود را در دستور کار دارد به نحوی که با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری کمیته امداد و بهزیستی، وام‌های ضروری، حمایت از نوسازی مسکن مناطق محروم روستایی و شهری و... یکی از بانک‌های پیشرو در انجام مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بانک صادرات ایران برای حمایت از رونق تولید و تامین مالی بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی کشور در سال‌های اخیر، بر تداوم حمایت این بانک از کسب و کار واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال تاکید کرد و افزود: نظام بانکی کشور ماموریت دارد تا در شرایط کنونی در کنار بنگاه‌های تولیدی بایستد و با هدایت بهینه منابع و جلوگیری از انحراف آن، بخش تولید و اشتغال را بیش از گذشته حمایت کند. در این میان تعیین تکلیف پرونده‌های کلان مطالباتی می‌تواند به منظور پرداخت تسهیلات موثر و تامین مالی تولید و همچنین اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به نظام بانکی کمک شایان توجهی کند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان و دادستان کل استان هرمزگان نیز در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری بانک صادرات ایران برای تعیین تکلیف و حل مشکلات پرونده‌های مطالباتی و هدایت صحیح منابع برای کمک به توسعه تولید و اشتغال در این استان، تاکید کرد نظام قضایی تمام توان خود را در جهت حل و فصل پرونده‌های بزرگ مطالباتی انجام خواهد داد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان علاوه بردیدار با رئیس کل دادگستری و دادستان کل دادگستری استان هرمزگان از برخی شعب استان از جمله شعب «حاج قاسم سلیمانی»، «بندرعباس» و «خلیج فارس» بازدید کرد و ضمن قدردانی از زحمات همکاران، بر خدمت‌رسانی هرچه بیشتر شعب بانک صادرات ایران به مردم استان هرمزگان تاکید کرد.‍‍

 

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p956l