پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/13 05:27
مدیرعامل بانک ملی ایران:
کد خبر: 28333

بانک باید با منطق بانکداری اداره شود

مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد ادارات امور شعب منطقه دو کشور با بیان اینکه مردم به بانک ملی ایران به عنوان سرمایه بزرگ خود اعتماد دارند و امروز این اعتماد دیرینه و نقش آفرینی باید تقویت شود، گفت: بانک خلق پول نمی کند بنابراین باید منطق بانکداری و نه فرآیندهای دستوری، بر آن حاکم باشد.

دکتر محمدرضا فرزین در این نشست که با حضور حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی، محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو، مصطفی امیری قادی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و روسای ادارات امور شعب استان ها برگزار شد، ایجاد تغییرات در رویه ها و راهبردها را از مهم ترین سیاست های پیش روی بانک ملی ایران برشمرد و افزود: باید در برنامه ها، عمل گرایانه پیش رویم و توصیه من به همه مدیران بانک نیز همین مهم است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید تصویری کامل از برنامه های بانک داشته و نسبت به حل مسائل و چالش ها متعهد باشند، تصریح کرد: باید تصویر حرکت رو به جلوی بانک ملی ایران و امید حاکم به بهبود شرایط برای مشتریان و ذی نفعان بانک ترسیم و منتقل شود.

فرزین با بیان اینکه بانک ملی ایران منبع شروع تحولات نوسازی های سده اخیر در کشور بوده و حالا این موتور محرکه باید تقویت شود، اظهار کرد: اصلاح ساختار نیاز به تعامل و همکاری دارد و باید آسیب شناسی ها برای تحقق اهداف کلان بانک ویژه تر دنبال شوند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم توجه بیشتر بر بخش بازاریابی در شعب ، از اختصاص چندین شعبه تا پایان سال به بانکداری شعب خبر داد و اضافه کرد: در برخورد با شرکت ها باید بروکراسی های اداری کوتاه و مقررات تا حد امکان تسهیل شوند.

فرزین تصریح کرد: از دست رفتن سهم، یکی از اشکالات در نظام بانکی است که بخشی از آن مربوط به خارج از سیستم بانکی همانند مقررات و تکالیف تکلیفی دولت و مجلس می شود.

این در حالی است که مطالبات از دولت نیز یکی از چالش های ماست که نه تنها درآمدی را ایجاد نمی کند بلکه بانک با این مطالبات دچار مشکل نقدینگی است.

همچنین حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک هم با بیان اینکه کارکنان بانک ملی ایران انسان های بسیار قانونمند و صبوری هستند و منابع انسانی دغدغه اصلی مدیران ارشد این بانک است، گفت: امیدواریم بتوانیم قدم شایسته ای در بخش منابع انسانی برداریم و همه باید در این زمینه کمک کنند.

محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک نیز بررسی راهکارهای جذب منابع و شناخت نقاط ضعف و و قوت ادارات امور شعب را هدف برگزاری این نشست عنوان کرد و گفت: بازاریابی و ارتباط مستمر با مشتریان باید تقویت شود و تمرکز مدیران باید بر حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در بخش فناوری اطلاعات بانک صورت گرفته است، اظهار کرد: خدمات قابل توجه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران و اقدامات مهم صورت گرفته در این بخش باید در راستای ارتقای سطح رضایتمندی برای مشتریان تشریح شوند تا بهره وری بالاتری از این خدمات نیز صورت گیرد.

نجف زاده تاکید کرد: فرهنگ بانک ملی ایران باید به سمت و سوی سپرده محوری و تجهیز منابع بر اساس خدمات و نه مصارف پیش رود.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkdqx