یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/04 07:57
مهندس بهزادپور در جمع آزادگان نهاد ناظر صنعت بیمه:
کد خبر: 27991

گفتمان ایثار و رشادت باید در نسل جوان نهادینه شود

خدمت بی منت به جامعه شریف و سرافراز ایثارگران، جانبازان و آزادگان از افتخارات کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مهندس بهزادپور که در جمع آزادگان سرافراز نهاد ناظر صنعت بیمه سخن می گفت، با تسلیت ایام عزاداری دهه آخر صفر با اعلام این مطلب افزود: نگاه ویژه به وضعیت معیشتی آزادگان و جانبازان، فارغ از تکالیف معین قانونی یک وظیفه مقدس است که در نهاد ناظر صنعت بیمه با جدیت دنبال خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی در این نشست از جامعه ایثارگران به عنوان سرمایه های خاص انسانی یاد کرد و گفت: در کنار ایفای تکالیف قانونی برای حمایت از این عزیزان تمامی راهکارهای صیانت از سرمایه های انسانی در حوزه ایثارگری اتخاذ خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس به تعبیر ایشان از دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس به عنوان کسانی که زودتر از دیگران نیاز را شناختند برای برآورده شدن حاجت شتافتند، تصریح کرد: الگوسازی برای نسل جوان به نهادینه سازی گفتمان رشادت و ایثار نیاز دارد و مؤلفه های نوین در بستر آگاهی بخشی یادگاران دفاع مقدس تعریف می شود.

رئیس شورای عالی بیمه در پایان با تبریک ایام شکوهمند دفاع مقدس، مقام و جایگاه آزادگان را بلند و دست نیافتنی توصیف کرد و نسبت به رفع مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد.

شایان ذکر است در این نشست صمیمانه، آزادگان سرافراز به طرح مسائل و دیدگاه های خود پرداختند و رئیس کل بیمه مرکزی با تأکید بر رفع مشکلات با اهدای شاخه های گل و لوح سپاس از آنان قدردانی کرد.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4vqx8j