یک‌شنبه 27 اسفند 1402 - 17 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/04 07:40
بانک شهر/
کد خبر: 27983

برپا کردن خیمه عزای سید الشهداء(ع) و میزبانی از زائران کربلا برگ زرینی بر افتخارات بانک شهر است

مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر با بیان اینکه خدمات‌رسانی گسترده و متفاوت بانک شهر در اربعین سال جاری، باعث افزایش رضایتمندی و قدرشناسی زائران حسینی از همکاران جوان این بانک شده است،گفت:امسال توانستیم برگ زرینی دیگر به افتخارات بانک شهر در خدمات رسانی به هموطنان را به ثبت برسانیم.

سید نجیب حسینی تصریح کرد: بی شک برپا کردن خیمه عزای سید و سالار شهیدان و کمک به تسهیل عزیمت زائران به کربلا، یکی از مهمترین راه های جلب رضایت پروردگار و اهل بیت عصمت و طهارت است.

حسینی با بیان اینکه بانک شهر در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی و با هدف تسهیل دسترسی زائران اربعین حسینی به خدمات بانکی و غیربانکی اقدام به برپایی موکب در مرزهای کشور کرد، افزود: حضور بیش از 50 همکار داوطلب برای خدمت‌رسانی به زائران از یک سو، تأمین مایحتاج و غذا برای زائران و ارائه خدمات بانکی ازجمله اتفاقاتی است که جلوه‌ای پررنگ‌ در عملکرد بانک داشته‌ است.

وی خاطرنشان کرد: استقرار2دستگاه خودپرداز سیار در مرز شلمچه با بیش از 40 میلیارد ریال تراکنش، استقرار 8دستگاه خودپرداز سیار در مرز مهران با بیش از 165میلیارد ریال تراکنش (برداشت، انتقال وجه و پرداخت قبوض)، توزیع یک میلیون 200 هزار بطری آب و مواد خوراکی نشان از خدمات رسانی همه جانبه بانک شهر به زائران حسینی دارد.

مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر با اشاره به استقبال شایسته قدردانی هموطنان از پویش "نذرآب" خاطرنشان کرد: هموطنان با شرکت در این پویش از سوی حساب افتتاح شده در بانک شهر و با پرداخت 12 میلیارد تومان سهم بزرگی در تامین هزینه آب آشامیدنی برای زائران پیاده‌روی اربعین حسینی داشتند.

حسینی با اشاره به اینکه پاداش خدمت به زائران اربعین حسینی در نزد خداوند محفوظ است، گفت: اعمال خالصانه کارکنان بانک شهر نیز نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط خواهد بود.

 

روابط عمومی بانک شهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ko6nd