دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/04 07:10
در مذاکرات با وزارت آموزش و پرورش محقق شد
کد خبر: 27964

ایساکو رشته خدمات پس از فروش برای مقطع هنرستان دایر کرد

رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک برای دانش آموزان منتخب و علاقه‌مند در تعمیرگاه مرکزی شماره یک ایساکو راه‌اندازی شد.

با مذاکرات صورت گرفته میان وزارت آموزش و پرورش و شرکت ایساکو، هنرجویان رشته مهارتی خدمات پس از فروش خودروهای سبک در مقطع آموزشی متوسطه در شاخه کار و دانش برای نخستین بار از سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مشغول تحصیل خواهند شد.

دانش‌آموزان این رشته، در دوره‌ سه ساله دوم هنرستان، علاوه بر گذراندن دروس عمومی، دروس عملی خود را در تعمیرگاه مرکزی شماره یک ایران‌خودرو در یک محیط کار کاملا عملی و تخصصی زیر نظر مجرب‌ترین مدرسان مرکز آموزش فنی ایساکو و استادکاران مجرب شرکت همگام خودرو خواهند گذراند و برای تصدی مشاغلی همچون انباردار (در حوزه شناسایی قطعات و سفارش‌گذاری و بازرگانی لوازم یدکی)، پذیرش‌گر، امدادگر و سرویس‌کار آموزش‌های لازم را فراخواهند گرفت.

طبق طرح درس و برنامه تدوین شده، دانش‌آموزان در کلاس دهم در خصوص عنوان شغلی انباردار و پذیرش‌گر، در سال یازدهم با عنوان سرویس‌کار و امدادگر درجه دو و در سال دوازهم هنرستان با عنوان سرویس‌کار و امدادگر درجه یک آموزش‌های لازم را خواهند دید.

تفاوت این رشته با رشته‌هایی همچون اتومکانیک یا برق خودرو یا سایر رشته‌های مرتبط با خودرو، سرفصل‌های جداگانه‌‌ آن‌هاست که البته کتب و طرح درس این رشته‌ها در سال ۱۳۹۶ با مشارکت راهبردی مرکز آموزش ایساکو تهیه و تالیف و توسط وزارت آموزش و پرورش تایید شده و در حال تدریس در هنرستان‌هاست.

این مهم با همت و پشتکار مجموعه‌های مختلف در شرکت ایساکو و با تشکیل کارگروه ویژه اجرایی براساس استاندارد مصوب در شورای عالی وزارت آموزش و پرورش در تاریخ ۲۳ شهریور ماه با حضور دانش‌آموزان برگزیده در محل هنرستان ایساکو واقع در ضلع جنوبی تعمیرگاه مرکزی رسما آغاز شده است.

 

روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9rn6