جمعه 25 اسفند 1402 - 15 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/04 07:10
با حضور رییس و عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون؛
کد خبر: 27957

علی وفایی سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان تهران شد

با حضور رییس و عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون علی وفایی به عنوان سرپرست مدیریت شعب این بانک در استان تهران معرفی شد.

سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم معرفی سرپرست جدید استان تهران اظهار داشت: شبکه بانکی برنامه ها و راهبردهای ویژه ای برای حضور اثرگذار در استان تهران دارد و رقابتی شدید میان بانک‌ها برای ارائه خدمات بهتر و کسب سهم بیشتر از بازار وجود دارد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون با رویکرد توسعه‌ای و تخصصی عهده دار و عامل بسیاری از طرح‌های ملی و اشتغال زایی در سراسر کشور بوده است و در استان تهران نیز شعب ماموریت های ویژه ای برای ارائه خدمات تخصصی بهینه به جامعه هدف بر عهده دارند.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون با معرفی سرپرست جدید استان تهران گفت: در میان گزینه های متعدد، آقای وفایی از تجربه، تخصص و ویژگی های مطلوب برخوردار هستند و این قابلیت وجود دارد تا مجموعه استان تهران در دوره جدید در جمیع شاخص ها از رشد مناسبی برخوردار شود.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: سرمایه انسانی، در فضای رقابتی و رو به پیشرفت محیط اقتصادی و بانکداری، با انعطاف لازم و با فراگیری و بروزرسانی اطلاعات و مهارت‌ها، موجبات پویایی و حرکت رو به رشد سازمان را فراهم می‌آورد.

ایرانی افزود: استان تهران می‌تواند در بکارگیری محصولات بانکی و ارائه خدمات نوین، پیشرو شبکه شعب باشد و خدمات صدور اعتبار اسنادی، اوراق گام و تامین مالی نوین در سطح شعب استان تهران با گستردگی بالاتری قابل انجام است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون تاکید کرد: مقر اصلی بسیاری از شرکت‌های تعاونی، تولیدی ، سازمان‌های دولتی، خصوصی و تشکل‌های تعاونی در استان تهران است و همکاران استان می‌توانند با برقراری هماهنگی‌های لازم با سایر استان‌ها موجبات جذب مشتریان و ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف را فراهم سازند.

در این جلسه کریم میرزا خانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش ،احمد محمدی سرپرست مدیریت امور اعتباری، صیاد رحمان پور سرپرست مدیریت امور استان‌ها و شعب، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست نیز مطالبی را مطرح نمودند.

گفتنی است علی وفایی سرپرست جدید استان تهران پیش از این عهده‌دار مدیریت شعب استان‌های مرکزی، قم و ایلام بوده است.

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gkorn