سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/04 07:10
بانک رفاه/
کد خبر: 27956

پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت ایام سوگواری ماه صفر

دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امامان معصوم، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) را تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

روزهای پایانی ماه صفر در تقویم اسلامی روزهای غم‌بار و حزن‌انگیزی است که یادآور رحلت و شهادت بهترین انسان‌ها و مخلوقات الهی است. فرا رسیدن ایام رحلت جانسوز رسول مکرم اسلام (ص) و شهادت جانگداز امام حسن مجتبی(ع) و امام علی بن موسی الرضا (ع) را تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

پیامبری که در عصر جاهلیت و سقوط ارزش‌های انسانی مبعوث شد و با بنیانگذاری حکومت اسلامی، ارزش‌‌ها و فضیلت‌های انسانی همچون صداقت، درستی، بخشش، وفای به عهد، احترام به حقوق انسان‌ها به ویژه زنان و ... را برای بشریت به ارمغان آورد.

پیامبر رأفت و مهربانی و بنیان‌گذار حکومت اسلامی، پس از سال‌ها تلاش و کوشش برای به ثمر نشستن درخت اسلام، در 28 صفر چهره در نقاب خاک کشید اما، مکتبی را بنا نهاد که هر روز در سراسر جهان بر پیروان آن افزوده می‌شود و معنای واقعی دین اسلام و مفاهیم پر محتوای آن برای آزادگان جهان روشن‌تر می‌شود.

همچنین، این ایام حزن‌انگیز با شهادت مظلومانه امامان معصوم، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) مصادف است. بزرگ‌مردان تقوا و عمل به احکام الهی که پس از سال‌ها مجاهدت برای تثبیت دین اسلام در تلاطم و بحران‌های روزگار و دفاع از کیان اسلام و مسلمانان، سرانجام گرفتار نیرنگ منافقان و دشمنان شدند و با مظلومیت هر چه تمام‌تر به دیدار پروردگار جهانیان شتافتند.

بدون شک، آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار، بهترین الگو و توشه ای است که رهروان آن بزرگواران می توانند سر لوحه کار خود قرار دهند. الگویی که می تواند در دل بحران ها و مشکلات راهگشا باشد و مسیر حق و حقیقت را نمایان کند.

 اسماعیل للـه گانی

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3egyv6