چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/30 05:10
مدیر تالار بورس منطقه‌ای کیش:
کد خبر: 27788

کیش اینوکس 2022 بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های بازار سرمایه است

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کیش گفت: برگزاری رویداد کیش اینوکس 2022 بهترین فرصت برای بازار معرفی ظرفیت‌های بازار سرمایه برای تامین مالی است.

حامد موسوی مدیر تالار بورس منطقه‌ای کیش، درباره برگزاری رویداد کیش اینوکس 2022، اظهار داشت: فارغ از اینکه نمایشگاه در کجا برگزار می‌شود ماهیت آن است که در وضعیت فعلی اقتصادی مخصوصاً در حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری کشور اتفاق خوبی است.

وی با اشاره به قرارگیری سه حوزه بورس، بانک و بیمه در کنار یکدیگر در کیش اینوکس 2022، خاطرنشان کرد: قرارگیری فعالان و نخبه‌های این سه حوزه در کنار یکدیگر به عنوان همایش یا کیش اینوکس 2022 قطعاً دستاوردهای خوبی از لحاظ ارگانی و شخصی به ارمغان خواهد آورد.

موسوی ادامه داد: در این برهه از زمان بیشتر از هر زمان دیگری به تعامل بهتر و بیشتر میان بازار پول و سرمایه نیاز داریم.

وی با بیان اینکه تمامی افراد حاضر در کیش اینوکس 2022 اعم از شخصی و ارگانی، جزو نخبه‌های اقتصادی کشور هستند، عنوان کرد: بحث، تبادل نظر و نشست‌هایی که در کنار نمایشگاه میان این عزیزان برگزار می‎شود سبب به‌روز شدن اطلاعات، افزایش سواد مالی افراد، رونمایی و تأکید بیشتر به برخی ظرفیت‌ها خواهد شد.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کیش به تشریح ظرفیت‌های بازار سرمایه در تامین مالی پرداخت و گفت: بازار سرمایه ابزارهای تأمین مالی متنوعی دارد و باید از هر فرصتی از جمله کیش اینوکس 2022 برای اظهار نظر درباره ابزارهای نوین تأمین مالی بازار سرمایه استفاده کنیم.

موسوی تصریح کرد: ماهیت اصلی بازار سرمایه استفاده از این ابزارهاست که در واقع بازار ثانویه مکمل بحث تأمین مالی خواهد بود.

وی درمورد حضور بانک ها در کیش اینوکس 2022، اظهار داشت: اوراق گام یکی از ابزارهای جدید بانک‌‎هاست که به تازگی مورد استقبال قرار گرفته است. این موضوع نشان دهنده تعامل بین بازار پول و بازار سرمایه است که بنگاه‌ها از آن منتفع می شوند.

موسوی به ظرفیت‌های کیش اینوکس 2022 برای ایجاد بورس بین‌الملل اشاره کرد و یادآور شد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بیشتر حول دو محور بورس بین‌الملل و معرفی رمزارز ریال خواهد بود.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای کیش با اشاره به موافقت سازمان بورس با راه اندازی بورس بین الملل، اظهار داشت: بورس بین الملل تا چند وقت پیش از طرف دبیر شورای عالی مناطق تجاری مطرح می‌شد ولی موانع مقرراتی برای آن وجود داشت که با جدیت بیشتر و توجه شخص وزیر اقتصاد و آقای پورابراهیمی این موانع برداشته شد.

 

شهر بورس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9r8l