پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/29 05:54
در افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی درون مجتمعی فجر مطرح شد:
کد خبر: 27694

راهبرد فجری ها سلامت جسمی کارکنان و خانواده هایشان است

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس گفت: در شرکت فجر، راهبرد ما در زمینه ورزش، سلامت جسمی کارکنان و خانواده ها و همچنین نشاط روحی و روانی آنها است.

شب گذشته (دوشنبه 28 شهریور 1401) مراسم افتتاحیه اولین المپیاد درون مجتمعی شرکت فجر با حضور مربیان، پیشکسوتان، نمایندگان ورزشی و مدیران این شرکت در سالن اندیشه شهرک بعثت برگزار شد.

اولین المپیاد ورزشی درون مجتمعی شرکت فجر انرژی خلیج فارس با هدف ایجاد رقابت سالم و ورزشی در بین کارکنان، بالا بردن روحیه شور و نشاط و ایجاد شرایط سلامت جسمی با فعالیت ورزشی در 9 رشته ورزشی (فوتسال، گل کوچک، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، بدمینتون و شطرنج) بین کارکنان شاغل (آقا و خانم) برگزار خواهد شد. این المیپاد مهر ماه سال جاری آغاز و تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در ابتدای مراسم افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی اظهار داشت: با گسترش فضای الکترونیک و صنعتی و پیشرفته شدن این ابزار ها تحرک ما و خانواده هایمان به شدت کاهش پیدا کرده که این موضوع می تواند بر سلامت جسمی و روحی ما تاثیر داشته باشد، بنابراین باید پایداری سلامتی افراد و خانواده هایشان برای ما مهم است.

وی افزود: در شرکت فجر انرژی، راهبرد ما در زمینه ورزش، سلامت جسمی کارکنان و خانواده ها و همچنین  نشاط روحی و روانی آنها است. طی چندین سال فعالیت همکاران، با اختصاص زیرساخت، زمان، امکانات، مشوق ها و سایر عوامل برانگیزاننده افراد به سمت و سوی ورزش همگانی و عمومی، تلاش شده تا زمینه پایداری سلامت جسمی و نشاط روحی افراد تثبیت شود.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی مناسبتی، لیگ های داخلی، مسابقات استانی و غیره بهانه هایی برای شادابی روح و تندرستی تن بوده که پس از فروکش شدن بیماری ویروسی ناشی از شیوع کرونا، تلاش مجدد برای پویایی جمعی در این زمینه آغاز شده است. برگزاری اولین المپیاد درون مجتمعی نیز بهانه ای برای تمرکز توجه ها و جلب افکار و اذهان به امر ورزش فرد و خانواده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اخذ راهنمایی از مشاور ورزشی شرکت، پیکرسنجی و آسیب شناسی حرکات اسکلتی، دادن مشاوره و راهنمایی برای بهبود وضعیت اسکلتی، بررسی تندرستی همکاران منتج از  معاینات دوره ای سالیانه و همچنین ارزیابی مجدد امکانات ورزشی از جمله اقدامات اخیر همکاران ما در حوزه ورزش است.

در پایان این مراسم نیز از افتخار آفرینان، پیشکسوتان و مربیان و نمایندگان ورزشی شرکت فجر انرژی خلیج فارس تقدیر به عمل آمد.

 

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4yjq8e