پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/29 05:33
مدیر عامل بیمه ایران:
کد خبر: 27686

حرکت شرکت های بیمه عضو سندیکا باید در جهت خدمت بی منت و آشتی مردم با بیمه باشد

حسن شریفی رییس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران در نشستی که با حضور دکتر هادی قوامی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل شرکت های بیمه در ساختمان جدید سندیکای بیمه‌گران برگزار شد، ضمن خوش آمد گویی و قدردانی از حمایت وزیر و معاون امور بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی از صنعت بیمه، اظهار داشت: در شرایط کنونی و با توجه به تحولات اقتصادی کشور، برای گسترش فرهنگ بیمه، حرکت شرکت های بیمه عضو سندیکا باید در جهت خدمت بی منت و آشتی مردم با بیمه باشد.

شریفی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه سندیکا در ساختار حرفه ای بیمه گری خاطر نشان کرد: نقطه نظراتی که در جلسات سندیکا مطرح میشود، راهگشای مسایل مختلف صنعت بیمه کشور است و امیدوارم با تداوم حمایت‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی، بتوانیم از ظرفیت های قانونی دستگاه های مختلف کشور بهره‌مند گردیم .

وی یکی از این موارد را، دسترسی به سامانه جامع حمل و نقل کشور عنوان کرد و افزود: از طریق این سامانه می توانیم، علاوه بر ارائه نرخ های فنی در بیمه های اتومبیل، به سمت بیمه‌گری هوشمند، دیجیتال و توسعه بازار حرکت نماییم.

مدیرعامل بیمه ایران، خواستار رعایت نرخ های فنی و حقوق مشترک شرکت های بیمه عضو سندیکا شد وتاکید کرد: صنعت بیمه بعنوان یک صنعت حرفه ای، نگاه کاملا تخصصی به  مسائل فنی و رعایت حقوق بیمه گزاران دارد. بنابراین باید با رعایت اصول حرفه ای، ارایه نرخ های واقعی، نو آوری و خلق محصولات جدید  بیمه‌ای، موجب گسترش بازار و فرهنگ بیمه، نزد مردم عزیز  وجامعه بیمه گزاران باشیم.

 

روابط عمومی بیمه ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nr79g