شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/22 00:58
عصر روز دوشنبه ۱۴‌شهریور ۱۴۰۱ /
کد خبر: 27180

رونمایی از هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران با حضور مدیران ارشد فناوری مالی

عصر روز دوشنبه ۱۴‌شهریور ۱۴۰۱ سالن اجتماعات مرکز فابا شاهد حضور و هم اندیشی بزرگان و مدیران ارشد حوزه فناوری‌های مالی ایران بود. در این نشست جمعی از مدیران عامل هلدینگ فناوری بانک‌ها، معاونین فناوری بانک‌ها، مدیران عامل psp‌ها، مدیران ارشد هلدینگ فناوری بخش خصوصی و دولتی به همراه مدیران ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی حضور داشتند.

در این نشست صمیمانه، حاضرین دیداری تازه کردند، دوستانه در کنار هم به تبادل نظر پرداختند و همچنین از چندین برنامه ملی و بین‌المللی مرکز فابا رونمایی شد و با امضاء خود بار دیگر مسئولیت سنگین مرکز فابا در برگزاری هشتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی را یادآور شدند و برای رونق و شکوه هشتمین گام آن، همراهی خود را سخاوتمندانه ثبت کردند.

در این نشسست صمیمانه که از ساعت ۱۸ عصر آغاز شد، گفتگوهای دوستانه، عکس‌های خبری، مصاحبه‌های مطبوعاتی بخش ابتدایی نشست را به خود اختصاص داد، سپس کلیپی از اقدامات مرکز فابا در ۱۵سال گذشته و برنامه‌های این مرکز تحت عنوان «هفت مسیر فناورانه» برای سال جاری به نمایش گذاشته شد.

محمد مراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا ضمن خیر مقدم و تشریح ساز و کارهای یک گفت و گوی هم اندیشانه، از همکاران خود خواست تا شرحی از برنامه‌های هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران و سایر برنامه‌های مرکز فابا را به اطلاع مدیران ارشد برسانند و سپس از چند برنامه زیر توسط مدیران رونمایی شد:

    کیک تولد پانزدهمین سالگرد تأسیس مرکز فابا

    برنامه‌های متنوع هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران

    بخش متاورسی تراکنش تحت عنوان Meta Transaction

    تلویزیون تعاملی و بین المللی Transaction Tv

در بخش دیگری از این نشست مدیران نمایشگاه استانبول به صورت مجازی ضمن دعوت از مدیران برای حضور در این رویداد، شرح کوتاهی از برنامه‌های خود ارائه کردند، همچنین پوستر برنامه‌های گام هشتم تراکنش به امضاء و تأیید مدیران رسید و در نهایت با صرف شام و بدرقه حاضرین، خاطره‌ای ماندگار در صنعت بانکداری و پرداخت ثبت شد.

فابانیوز متعاقبا ْ در خصوص هریک از بخش های فوق خبرهایی را به اطلاع مخاطبان خود خواهد رساند.

خاطرنشان می شود، هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران علاوه بر برگزاری حضوری، در دنیای جدید متاورس نیز میزبان بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی و سایر کشورها خواهد بود و فرصت ویژه‌ای را برای تعاملات همه جانبه بین المللی فراهم خواهد ساخت.

برای حضور و مشارکت در این مباحث و یا سایر بخش‌های نمایشگاه تراکنش ایران می‌توانید با شماره تلفن( ۴۳۳۴۷- داخلی ۳۰۵) و یا شماره همراه( ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹) تماس بگیرید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekrav