پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/21 04:30
سرپرست معاونت شعب بانک دی:
کد خبر: 27101

افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها نقطه تمرکز کارکنان باشد

سرپرست معاونت شعب بانک دی اظهار امیدواری کرد با تداوم تلاش‌های کارکنان شعب، شرایط مطلوب‌تری بر ترازنامه بانک حاکم شده و صورت‌های مالی بانک بیش از پیش بهبود یابد.

امجد خضری در جلسه ارزیابی عملکرد شعب استان تهران و البرز با بیان این که تقویت فرهنگ سازمانی و افزایش تعهد کارکنان می‌تواند نتایج مطلوب‌تری را در شاخص‌های عملیاتی و شرایط بانک ایجاد کند، اظهار کرد: کارکنان بانک باید بر افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت‌ها متمرکز شوند و در راستای تحقق اهداف کلان بانک تلاش کنند.

خضری با بیان این که علاوه بر اهداف کلان بانک، هر واحد و شعبه نیز باید اهداف خود را تعیین و با دقت به سمت پیاده سازی آن‌ها حرکت کند، افزود: جلسات اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل با همه واحدها تا سطح شعب برقرار است تا به صورت دقیق و برنامه‌ریزی شده، اقدامات هر بخش رصد شود.

وی با تاکید بر این که صف و ستاد باید پشتیبان هم باشند، خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه‌های پیشین و نیز به کارگیری آموزش‌های جدید می‌تواند بانک دی را با سرعت به تحقق اهداف از پیش تعیین شده نزدیک کند.

در این جلسه، جلیل بی نظیر سرپرست مدیریت امور شعب بانک دی گزارشی از عملکرد شعب استان تهران و البرز ارائه کرد و روسای شعب نیز در گزارش عملکردهایی جداگانه مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح کرده و رهنمودهای لازم را دریافت کردند.

 

روابط‌عمومی بانک دی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36epej