پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/21 03:10
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد؛
کد خبر: 27084

کیش میزبان برگزاری سه مسابقه بین المللی و یک رویداد ملی اسکواش تا پایان سال

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: با تکمیل شدن زیر ساخت های ورزشی، سیاست این سازمان در خصوص جذب گردشگر ورزشی در حال محقق شدن است.

مهدی کشاورز مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین اهدای جوایز رقابت‌های نشنال کلوز اسکواش، از برنامه‌ریزی برای میزبانی از 12 رویداد ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی در کیش خبر داد و گفت: با توجه به تسریع در ایحاد زیرساخت های ورزشی به‌ویژه اسکواش، تنیس و فوتبال، در تلاش هستیم شرایط را برای برگزاری رویدادهای بزرگ بین‌المللی و توسعه صنعت گردشگری بیش از پیش فراهم کنیم.

کشاورز بر نقش صنعت گردشگری ورزشی در ایجاد منابع پایدار تاکید کرد و گفت: جزیره فوتبالی از دیگر رویداد های مهم در سطح ملی و بین المللی است که با توجه به رویداد جهانی 2022 قطر تنظیم و طراحی شده و در سه ماه آینده در جزیره کیش برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به فعالیت 44 هیات ورزشی در جزیره کیش و تدوین برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای هر یک از آنها؛ افزود: اهداف برنامه کوتاه مدت در رشته های ورزشی که ضعیف هستند ولی از ظرفیت های قابل قبولی در کیش برخوردارند؛ قهرمانی در سطح استان و در میان مدت و بلند مدت به ترتیب درخشش در سطح ملی و بین المللی است و سازمان منطقه آزاد کیش از تمام ورزشکارانی که در این رقابتها افتخارآفرینی کنند؛ حمایت می کند.

کشاورز با قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری رقابت‌های نشنال کلوز اسکواش و بخش خصوصی به عنوان حامی مالی تامین جوایز این مسابقات، قهرمانی علیرضا شاملی و فرشته اقتداری را در این رقابتها تبریک گفت و خاطر نشان کرد: به واگذاری کارها و مشارکت با بخش خصوصی اعتماد راسخ داریم و اعتقاد داریم، بخش خصوصی رکن مهم و پابرحا در اجرای طرح های توسعه ای و برگزاری رویدادهای مهم است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری 3 رویداد ورزشی دیگر در رشته اسکواش تا پایان سال در جزیره کیش خبر داد و افزود: مسابقات آسیایی مسترز اسکواش و راکتبال مردان و زنان ۲۵ تا ۲۹ مهر، مسابقات۱۰ هزار دلاری PSA با حضور ورزشکاران مطرح داخلی و خارجی از 23 تا 26 بهمن و مسابقات بین المللی کیش جونیور در رده سنی ۱۱ تا ۱۹ سال پسران و دختران با جایزه پنج هزار دلاری ۱۵ تا ۱۹ اسفند در جزیره کیش برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود : در سطح رویدادهای ملی ورزشی نیز، جزیره کیش شاهد برگزاری جشنواره استعدادیابی و پرورش استعدادهای دختر و پسر سنین کمتر از ۹ و ۱۱ سال در ۱۶ آذر تا ۱۸ آذر است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5g76