جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/20 04:51
با کمک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/
کد خبر: 27014

راه‌اندازی ۴۰۰ پنل خورشیدی در استان هرمزگان

«جلیل تراهی» گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بنا دارد تا با کمک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۴۰۰ پنل خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت خود در روستاهای استان راه‌اندازی کند تا از این طریق برای آنان درآمد پایدار ایجاد نماید.

«جلیل تراهی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان هرمزگان در دیدار با دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از همکاری‌های صورت گرفته در زمینه توانمندسازی مددجویان قدردانی کرد.

در این دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان هرمزگان، از تعامل مدیران و کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای توانمندسازی نیازمندان و کمک به محرومیت‌زدایی تقدیر کرد.

تراهی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بنا دارد تا با کمک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۴۰۰ پنل خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت خود در روستاهای استان راه‌اندازی کند تا از این طریق برای آنان درآمد پایدار ایجاد نماید.

پرداخت ۵۴۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد

در ادامه، «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بانک مهربانی‌ها تا کنون بیش از۵۴۰هزار فقره وام به ارزش ۵۸هزار میلیارد ریال با هدف توامندسازی مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.

قاسمیان اظهار داشت: پرداخت این تعداد وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد حاکی از نگرش مدیریتی حاکم بر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در رابطه با ضرورت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است.

وی در همین رابطه افزود: این بانک با تمام توان خود جهت ایجاد اشتغال و ایفای خدمت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری خواهد کرد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9v5g