جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/19 14:42
کارخانه‌ای که تعطیلی ندارد؛
کد خبر: 26976

تاکید مصطفی‌پور بر ساماندهی و سرعت بخشی پروژه‌ها

شورای معاونین شرکت مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز روز جمعه ۱۸ شهریورماه با حضور کلیه معاونان و مدیران مستقل به ریاست مدیرعامل برگزار شد.

شورای معاونین شرکت مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با حضور کلیه معاونان و مدیران مستقل به ریاست مدیرعامل برگزار شد.

در این جلسه، محسن مصطفی‌پور،مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با اشاره به اینکه در یکسال اخیر برنامه‌ها و اقدامات مهمی در این مجتمع به انجام رسیده است و همه دستاوردها با همکاری، تلاش شبانه‌روزی و با اسم رمز همدلی بوده، گفت: ما نیاز داریم همچنان سرعت پیشرفت طرح‌های مختلف مجتمع را حفظ کنیم تا هر چه زودتر به تعهدات خود در برابر سهامداران و مردم جامه عمل بپوشانیم .

مصطفی‌پور در این جلسه افزود: باید همه واحدهای مجتمع نسبت به ترمیم و بازنگری برنامه‌ها، برای افزایش کارآیی و کیفیت، اقدام کنند و براساس زمان‌بندی اعلامی، فرآیند پیشرفت طرح‌های مختلف فولادسازی، گندله سازی، فاضلاب صنعتی، معادن و مجتمع فرهنگی – ورزشی و سایر پروژه ها را تسریع بخشند.

وی تاکید کرد: در این مسیر، هیچ عذر و بهانه‌‌ای برای عدم اجرا و تاخیر در رسیدن به برنامه زمان‌بندی پذیرفته نیست بنابراین در اسرع وقت لازم است نسبت به ساماندهی و طراحی برنامه‌های لازم برای حفظ رشد و دستاوردهای شرکت در سطوح مختلف اقدام لازم صورت گیرد.

مصطفی‌پور گفت: در این مسیر اگر کسی نتواند با تمام توان، تمرکز، از خودگذشتگی و کوشش خود را با برنامه‌های شرکت و سرعت اجرایی هماهنگ کند قطعاً باید جای خود را به افراد دیگر بسپارد.  برگزاری منظم جلسات حتی در ایام تعطیل نشان از آن دارد که کار در شرکت فولاد غدیر نی‌ریز بدون لحظه‌ای توقف و درنگ در حال انجام است و باید بصورت تمام وقت مسائل و فعالیت‌ها از سوی مدیران تا حصول نتیجه، پیگیری شود.

براساس این گزارش، در ادامه این جلسه، کلیه معاونان و مدیران مستقل به ارائه گزارش فعالیت‌های خود پرداختند و بر اساس مباحث مطروحه تصمیماتی اتخاذ شد .


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399jqw