پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/19 12:53
مدیرعامل شرکت قالی سلیمان:
کد خبر: 26964

حمایت های بانک ملی ایران زمینه تحقق افزایش تولید را فراهم کرد

سعید منزوی زاده با اشاره به ارائه انواع خدمات بانک ملی ایران در این شرکت، گفت: حمایت ها و کمک های گسترده بانک‌ها به ویژه بانک ملی ایران به این شرکت موجب شده شاهد افزایش ظرفیت تولید باشیم.

مدیر عامل شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان (قالی سلیمان) با اشاره به این که بانک ها با ارائه خدمات مالی به بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی در سراسر کشور می توانند در زمینه حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان که منجر به توسعه کشور خواهند شد نقش آفرینی کنند، اظهارداشت: حضور و همراهی بانک ملی ایران در تحقق اهداف این مجموعه صنعتی زمینه ساز افزایش ظرفیت تولید در شرایط اوج تحریم های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی شد.

وی در ادامه افزود: فعالیت قالی سلیمان با چهار دهه سابقه درخشان همراه است. در ابتدا با ریسندگی نخ اکریلیک شروع کردیم و پس از آن به سمت بافندگی فرش با برند قالی سلیمان رفتیم. سپس قسمت سالن بی سی اف یا ذوب ریسى را اضافه کردیم که انواع نخ پلی پروپیلن، پلی استر و پلی آمید را تولید می کند. طی سال های اخیر نیز با همکاری و حمایت های بانک ملی ایران با توسعه و تکمیل خطوط تولید جدید، مجموعه کاملی از فعالیت های نخ و فرش را ایجاد کردیم که امروز این واحد تولیدی به یکی از مجموعه های کم نظیر در خاورمیانه و غرب آسیا تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه، ما نه‌ تنها کار خودمان را متوقف نکردیم بلکه با حمایت های بانک ملی ایران تلاش کردیم تولید را افزایش و با صادرات به کشورهای عربی و آسیای میانه مجموعه‌ای اشتغال آفرین و ارزآور باشیم.

منزوی زاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان این که اگر توانسته‌ایم به‌ عنوان تولید کننده و صادرکننده نمونه معرفی شویم، گفت: در این سال‌ها با وجود مشکلات بسیار گروه مالی بانک ملی ایران از شرکت ما پشتیبانی های گسترده و همه جانبه ای داشته و توانسته به عنوان حامی در کنار این مجموعه کارآفرین و صادر کننده نمونه باشد.

وی در خصوص تولید محصولات این شرکت گفت: توانسته‌ایم با حمایت های بانک ملی ایران تمامی نیازهای بازار را تأمین کنیم، به ‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه معرفی شویم، زنجیره کامل و سبدی متنوع از انواع فرش های ماشینی از ۳۲۰ تا ۱۵۰۰ شانه را تولید کنیم، جزو شرکت های بزرگ تولید کننده در صنعت نساجی در کشور باشیم و محصولات را به ۳۵ کشور صادر کنیم.

سعید منزوی زاده با بیان اینکه هزار نفر نیروی مستقیم در این شرکت فعالیت می کنند تصریح کرد: تولید انواع فرش در این شرکت سالانه بالغ بر ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع و تولید انواع نخ ۱۰ هزار تن در سال است که این موفقیت ها به ‌واسطه تعامل و همکاری با بانک ملی ایران بوده است.

به گفته وی با حمایت های به عمل آمده این شرکت با تکیه بر جوانان ماهر و متخصصان داخلی با دستیابی به دانش فنی، تکنولوژی پیشرفته، استاندارد های روز دنیا و تلاش و پشتکار موفق شدیم محصولاتی با کیفیت را طراحی و تولید کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران از ما حمایت‌های خوبی در زمینه تسهیلات، صدور ضمانت نامه ها و گشایش اعتبارات داشته و امیدواریم این همکاری در آینده تداوم داشته باشد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5xja