شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/19 06:58
پتروشیمی‌ها روزانه ۲۵۰۰ پرس غذا دیگر توزیع می‌کنند
کد خبر: 26908

بازدید مشاور رئیس‌جمهور و معاون گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از موکب پتروشیمی اروند

حسن نشان‌زاده مقدم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه حجت‌الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور از روند خدمت رسانی موکب امام رضا (ع) شرکت پتروشیمی اروند به زائران‌ حسینی بازدید کرد.

در این بازدید، حسن نشان زاده مقدم با مطلوب خواندن روند خدمت‌رسانی به زائران‌ حسینی در موکب امام رضا (ع)، از افزایش ۲۵۰۰ پرس وعده‌ی غذایی گرم در روز با مشارکت شرکت‌های پتروشیمی خبر داد و گفت: در روزهای منتهی به اربعین حسینی و با افزایش خیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی به زائرین حسینی نیز افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه موکب امام رضا (ع) شرکت پتروشیمی اروند در موقعیت با اهمیتی برپا شده است، روند خدمت‌رسانی در این موکب را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خدمت رسانی تا روز اربعین و عبور آخرین زائران در این موقعیت ادامه خواهد داشت و از امشب با مشارکت چند شرکت‌ پتروشیمی خدمت رسانی در این موقعیت افزایش خواهد داشت.

موکب امام رضا (ع) با مشارکت کارکنان شرکت پتروشیمی اروند در جاده‌ی بندرماهشهر به آبادان، مقابل سایت نمک شرکت پتروشیمی اروند واقع شده است و روزانه به هزاران زائر‌ اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekjoa