پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/17 06:46
تازه‌ترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد
کد خبر: 26815

تغییرات جدید نمرات کیفی محصولات ایران‌خودرو

براساس نتایج ارزش‌یابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مردادماه و در نتیجه اقدامات بهبود صورت گرفته، محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نسبت به تیرماه امسال به میزان سه درصد بهبود را تجربه کرده‌اند.

برمبنای گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاخص‌های ارزیابی در مردادماه امسال نسبت به میانگین ارزیابی در سال ۱۴۰۰ نیز حکایت از بهبود ۱۵ درصدی در کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دارد.

بر پایه این گزارش، بیش‌ترین سهم بهبود، با افزایش ۴.۳ درصدی متعلق به محصول هایما S۵ بوده است. در جدول ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت هر یک از محصولات تارا اتوماتیک، دناپلاس، راناپلاس با سقف پانوراما، هایما S۷، پارس تولیدی سایت ایران خودرو کرمانشاه و پژو ۲۰۶ افزایش سه درصدی را نسبت به تیرماه، تجربه کرده است.

گروه صنعتی ایران خودرو با تعریف برنامه‌های متعدد بهبود کیفی در محصولات، به دنبال افرایش کیفیت آن‌ها در شرایط سخت تحریمی و محدودیت‌های موجود است.

خودروساز بزرگ کشور در پی اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرامین هشت گانه رییس جمهوری، ارتقای کیفیت را با جدیت دنبال کرده و هر چند نتایج اجرای برنامه‌های کیفیت زمان‌بر بوده، اما ارزیابی‌های صورت گرفته نشان دهنده قرار گرفتن این شرکت در مسیر ارتقای کیفیت محصولات و رضایتمندی مشتریان است.

به طور حتم با اجرای کامل پروژه‌های تحول کیفیت تعریف شده در زنجیره ارزش تولید گروه صنعتی ایران خودرو، بهبود قابل توجه کیفیت محصولات در آینده‌ای نزدیک برای تمامی مشتریان ملموس خواهد بود.

 

ایکوپرس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oawrl