جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/16 02:46
حضور نمایندگان روسی در تهران برای آغاز همکاری با رفاه/
کد خبر: 26684

مگنت به رفاه رسید

نمایندگان فروشگاه مگنت روسیه برای آغاز همکاری با رفاه میهمان این بنگاه اقتصادی بودند.

پانزدهم شهریورماه فروشگاه پارک رویال رفاه به عنوان یک ابر هایپر و نماینده صنعت ریتیل کشور مورد بررسی و تحلیل نمایندگان روسی قرار گرفت.

این بازدید که پس از نشست‌های متعدد رفاه با نمایندگان مگنت – Magnit برای آغاز یک همکاری مفید و موثر بین غول‌های خرده‌فروشی ایران و روسیه شکل گرفته بود در واقع گامی دیگر برای تعالی این صنعت در کشورهای ایران و روسیه است.

جناب آقای دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به همراه جمعی از مدیران عالی‌رتبه‌ این مجموعه در ادامه این بازدید نشستی طولانی و البته مثمر ثمر را برگزار نمودند.

    مگنت بزرگ‌ترین شرکت خرده‌فروشی روسیه، بر پایه تعداد فروشگاه می‌باشد.

    این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط سرگی گالیتسکی در شهر کراسنودار تأسیس شد.

امروزه این شرکت بیش از ۵۳۰۹ فروشگاه در بیش از ۱۳۸۹ منطقه از روسیه دارد که شامل ۵۰۰۶ سوپرمارکت، ۹۳ هایپرمارکت و ۲۰۱۰ فروشگاه لوازم آرایشی می‌باشد و بیش از ۷۹۰۰۰ کارمند در آن‌ها اشتغال دارند.

همچنین خانواده بزرگ رفاه نیز تا به امروز نزدیک به ۱۵۰۰ شعبه در سراسر کشور راه اندازی نموده و میزان اشتغال در این مجموعه به بیش از ۱۲ هزار نفر افزایش یافته است که با احتساب شرکت‌های وابسته، این میزان به بیش از ۱۵ هزار نفر می ‌رسد.

رفاه به عنوان یک فروشگاه کاملا ایرانی، با اصالت و البته نوآور در تمام این سال‌ها آغازگر رخدادهای بسیاری بوده است که موجب رشد صنعت خرده‌فروشی می‌باشد تا امروزه شاهد ارائه خدماتی هم تراز با فروشگاه‌های کشورهای توسعه یافته از این خانواده بزرگ باشیم.

 

روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5qle