پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/16 01:52
همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت همکار پگاهی رخ داد:
کد خبر: 26676

پیام مدیرعامل صنایع شیر ایران در نکوداشت شهید سرافراز حمید صائمی

دکتر علی اصغر محمد پور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حمید صائمی در نکوداشت این شهید سرافراز پیامی منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند. (شهید آوینی)

شهید در لغت به معنی گواه است. شهادت نوعی از مرگ نیست بلکه صفتی از حیات معقول است. لذا شهید همواره زنده است و حیات و ممات او همواره صفتی است برای حیات طیبه به مصداق آیه شریفه قرآن که می‌فرماید: و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون و گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شده‌اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند.

در این برهه زمانی، جامعه ما نیاز دارد تا مفهوم ایثار که تجلی حقیقی آن در شهادت متبلور می‌شود را برای نسل امروز و فردای میهن عزیزمان، دوباره به تصویر بکشد چراکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

و امروز سالروز شهید سرافراز مهندس حمید صائمی است که پس از اخذ مدارج عالی علمی و گذراندن دوره‌های آموزشی در کشورهای انگلستان، آلمان ، آمریکا، اسکاتلند، سوئد، دانمارک و هلند ترجیح می‌دهد تا در وطن خود نقش آفرین و موثر باشد و پس از ورود به شرکت معظم صنایع شیر ایران به سبب شایستگی‌ها و دانش علمی به سطوح بالای مدیریتی رسید و در طی ۶ سال همکاری با صنایع شیر ایران سوابقی همچون مدیرعاملی پگاه اصفهان، تهران و عضویت هیئت مدیره صنایع شیر ایران را در کارنامه خود دارد.

او به‌عنوان نماد یک انسـان متعهـد و متخصص و فردی جدی در حق طلبی و حمایت از محرومین در روز چهاردهم شهریور مـاه ۱۳۶۰ مورد حمله منافقین قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اکنون وقت آن است که با این شهید و شهدای والا مقام ایران عزیزمان در همه اعصار تجدید میثاق بسته و با روحیه ایثار و همدلی در خط مقدم جبهه تولید در اعتلای بیش از پیش کشور عزیزمان کوشا باشیم. باشد که مرضی درگاه باری تعالی واقع شود.

پگاه

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/399jbx