پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/15 08:54
باحضور مدیرکل مدیریت بحران استان و نماینده تمام دستگاه های عضو
کد خبر: 26637

جلسه کمیته اضطراری و مدیریت بحران سوانح هوایی در فرودگاه پیام برگزار شد

باتوجه به اهمیت موضوع ایمنی در فرودگاه‌ها، فرودگاه پیام سلسه جلسات هماهنگی بین دستگاهی استان را در دستور کار قرار داده تا در صورت نیاز به مقابله با سوانح هوایی با مشارکت دستگاه‌های استانی بصورت دقیق و برنامه ریزی شده عملیات مدیریت بحران را انجام دهد .

در همین راستا امروز صبح سه شنبه 15 شهریور ماه اولین جلسه کمیته اضطراری و مدیریت بحران سوانح هوایی در فرودگاه پیام با مشارکت کلیه دستگاه های عضو استان در سالن جلسات هتل فرودگاه پیام برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرزدر این جلسه با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات  تخصصی و عمومی در زمینه مدیریت بحران یادآور شد: برگزاری این جلسات به همراه مانورهای فرضی می‌تواند در تکمیل چرخه یادگیری موثر باشد

وی خاطرنشان کرد:اجرای  مانور اضطراری در فرودگاه پیام می تواند در ایجاد تعامل بین دستگاه‌های امداد در استان به عنوان یک نقطه قوت و همچنین   کاهش دغدغه استان در عرصه ایمنی موثر باشد.

فلاح نژاد تصریح کرد: برگزاری جلسات و  برنامه‌های آموزشی و طراحی سناریوهای منطبق بر شرایط استان می‌تواند ضمن تقویت این همدلی، نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های مختلف استان را نمایان سازد

شمس نژاد معاون هوانوردی فرودگاه پیام نیز در این جلسه گفت :هدف اصلی از برگزاری این جلسات برقراری ارتباط موثر میان واحدهای فرودگاهی و نیز فرودگاه و ارگان های امداد و نجات استان برای کسب آمادگی کامل در زمان بحران است .

در این جلسه مقرر شده مانور عملیاتی به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر ظرف 60روز آینده با مشارکت تمام دستگاه عضو ستاد مدیریت بحران استان در فرودگاه پیام اجرا شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8r5w