سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/14 11:10
سالکو/
کد خبر: 26547

بازدید مدیران عامل ساتا و شرکت سرمایه گذاری غدیر از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و اسکله پارسیان

سردار سید مجید ابن‌الرضا مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) و دکتر سید مازیار حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر با حضور در شهرستان های لامرد و پارسیان از مجتمع عظیم صنایع آلومینیوم جنوب و اسکله اختصاصی این مجتمع واقع در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در بندر کوشکنار بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که با همراهی مهندس زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، معاونین و مدیران کارخانه انجام گرفت، از واحدهای مختلف خطوط تولید کارخانه و سایت دریایی پارسیان بازدید به عمل آمد.

در این بازدید که اولین حضور سردار ابن الرضا و دکتر مازیار حسینی بود، فضای تلاش و کوشش حاکم بر کارخانه، سرمایه انسانی جوان ، با دانش و متخصص به کار گرفته شده ، تجهیزات و فن آوری های به روز و حجم تولید محصول مورد توجه قرار گرفت و از تلاشهای صورت گرفته توسط مدیر عامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و پرسنل متعهد کارخانه تقدیر به عمل آمد.

تشکیل جلسه ارزیابی و بررسی تخصصی برنامه های در حال انجام و آتی این مجتمع و همچنین مشکلات و معضلات موجود و ارائه راهکارهای مناسب، پایان بخش این بازدید بود.

شایان ذکر است مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، بزرگترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور در شهرستان لامرد، سالیانه بالغ بر ۳۰۰ هزارتن شمش آلومینیوم تولید می کند و برای بیش از ۲۳۰۰ نفر از جوانان بومی شهرستان های لامرد و مهر می باشند به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

اسکله دریایی پارسیان این مجتمع نیز یکی از تخصصی ترین و به روزترین ترمینال های تخلیه مود اولیه می باشد که پذیرای کشتیهای حمل کننده مواد اولیه مورد نیاز این مجتمع عظیم صنعتی است.

 

روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو)


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9gkb