پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/14 11:10
مدیر محصولات پوششی ناحیه نورد سرد خبر داد؛
کد خبر: 26546

کیفیت محصول در خط اسکین‌پاس شماره 2 به 99.69 درصد افزایش یافت

مدیر محصولات پوششی ناحیه نورد سرد با بیان اینکه بازده کیفی اسکین‌پاس شماره 2 در مرداد سال جاری به عدد 99.69 درصد رسید، افزود: بالاترین رکورد قبلی واحد در سال 1398 با ثبت 99.63 درصد به‌ دست ‌آمده بود.

محسن زارع، مدیر محصولات پوششی ناحیه نورد سرد از کسب رکورد کیفیت در خط اسکین‌پاس شماره 2 ناحیه نورد سرد خبر داد.

 وی با بیان اینکه بازده کیفی اسکین‌پاس شماره 2 در مرداد سال جاری به عدد 99.69 درصد رسید، افزود: بالاترین رکورد قبلی واحد در سال 1398 با ثبت 99.63 درصد به‌ دست ‌آمده بود.

در همین زمینه، رئیس خطوط اسکین‌پاس و تمپرمیل اضافه کرد: همکاران واحد اسکین و تمپر با انجام عملی کنترل فرایند، تحلیل دقیق عیوب و شناسایی نقاط بهبود، بهینه‌سازی تجهیزات و سایر اقدامات لازم توانستند این موفقیت را رقم بزنند. این اقدام نشانه عزم و اراده کارکنان این واحد در راستای اهداف مدیریت فولاد مبارکه است.

عبدالرحیم صادقی، در ادامه مهم‌ترین اقدامات صورت‌گرفته برای دست‌یابی به این رکورد را به این شرح برشمرد: بهبود عملکرد سیستم خشک‌کن هوا با تعویض مواد رطوبت‌گیر؛ اصلاح روش کنترل نازل‌های هوا؛ افزایش دقت در کنترل درصد دترجنت؛ رفع مشکل تله آبگیر هوای فشرده؛ نصب پرده فلزی در داخل قفسه جهت جلوگیری از عبور دترجنت و پاشش بر روی سطح ورق؛ بهبود عملکرد سیستم مکش بخارات؛ اصلاح روش کنترل نازل‌های هوا؛ تحت کنترل قرار دادن نقطه شبنم هوای فشرده و ایزوله کردن مسیر پایپینگ دترجنت جهت جلوگیری از افت دمای دترجنت.

وی در ادامه از دانش و تجربه کارکنان تولید و تعمیرات و پشتیبانی فنی گروه فنی نورد به‌عنوان سرمایه‌های اصلی ناحیه یاد کرد و در پایان از حمایت صمیمانه مدیریت‌های ناحیه نورد سرد و محصولات پوششی و سرد، همکاری گروه فنی تولید و دفتر فنی تعمیرات نورد سرد، واحدهای کنترل کیفیت، برنامه‌ریزی تولید، خطوط نهایی و باکس‌آنیلینگ و تلاش مجدانه کارکنان واحدهای تعمیرات و دیگر واحدهای درگیر قدردانی کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8ejj