پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/14 10:52
مدیر زیرساخت ایمیدرو اعلام کرد:
کد خبر: 26541

برگزاری وبینار معرفی پتانسیل های مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو؛ ۲۲شهریور

مدیر زیرساخت ایمیدرو اعلام کرد: وبینار معرفی پتانسیل های مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو با حضور مدیران مدیران عامل این مناطق برای عموم هفته آینده برگزار می شود.

منیژه غلامرضایی، مدیر زیرساخت ایمیدرو با بیان این مطلب گفت: با توجه به بسترسازی های مناسب انجام شده در مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو، موضوع معرفی و آشنایی بیشتر سرمایه گذاران علاقه مند از اقدامات صورت گرفته برای تسهیل سرمایه گذاری در این مناطق، در کمیته زیرساخت مطرح شد.

وی افزود: 4 منطقه ویژه اقتصادی ایمیدرو شامل «منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس»، «شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب»، منطقه ویژه اقتصادی لامرد» و «منطقه ویژه اقتصادی کاشان» است که آماده ورود سرمایه گذاران بخش معدن و صنایع معدنی و سایر بخش های مرتبط اقتصادی است.

مدیر زیرساخت ایمیدرو تصریح کرد: امیدواریم در کنار زیرساخت های فراهم شده در مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش ایمیدرو و معرفی آنها به سرمایه گذاران کشورمان، گامی موثر برای توسعه سرمایه گذاری ها در بخش معدن و صنایع معدنی و به تبع آن، افزایش اشتغال و ارزش افزوده در کشور برداریم.بنا به این گزارش، وبینار معرفی پتانسیل های مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو سه شنبه 22 شهریور، راس ساعت 8 تا 12 برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند از لینک زیر برای ورود به جلسه اقدام کنند:

http//live718.videocake.ir

 

روابط عمومی ایمیدرو


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qa5a8