پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/14 07:10
استاندار تهران:
کد خبر: 26498

بانک توسعه تعاون مزیتی برای پیشبرد برنامه‌های دولت در حوزه تعاون محسوب می‌شود

استاندار تهران طی بازدید نمایشگاه رسم تعاون، بانک توسعه تعاون را مزیتی برای پیشبرد برنامه‌های دولت در حوزه تعاون دانست.

محسن منصوری استاندار تهران در بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه رسم تعاون اظهار داشت: دولت سیزدهم اهمیت ویژه‌ای برای گسترش فعالیت تعاونی‌ها قائل است و به عنوان نماینده‌ای از دولت، آمادگی دستگاه‌های دولتی برای حمایت از فعالیت تعاونگران را اعلام می‌دارم.

منصوری افزود: تعاون ریشه در تاریخ و فرهنگ کشور دارد و آموزه‌های دینی و قرآنی نیز تاکید ویژه‌ای بر تعاون دارد.

استاندار تهران تصریح کرد: نمایشگاه رسم تعاون بسیاری از واقعیت‌ها و کاربردهای تعاون در سطح ایران و جهان را منعکس نموده است و بانک توسعه تعاون نیز از نهادهای توسعه‌ای دولتی برای حمایت از تعاونی‌ها محسوب می‌شود.

منصوری گفت: تعاون راهکاری برای حل بسیاری از چالش‌ها به حساب می‌آید و در ساز و کار تعاون، منافع گسترده‌ای برای بسیاری از اقشار کم توان جامعه ایجاد می‌شود.

حمیدرضا خان‌محمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: «عدالت تربیتی» و «نصیب آموزشی برابر» از مهمترین اهداف جاری وزارت آموزش و پرورش است و یکی از عرصه‌های بنیادی برپایی عدالت اجتماعی، توسعه عدالت در امر تربیت است، بدون شک یکی از ویژگی­های مهم الگوی مطلوب تربیت رسمی و عمومی، عدالت محوری در حوزه آموزش است.

وی افزود: آموزش تعاون به صورت اصولی و کاربردی در میان دانش آموزان می‌تواند ساختارهایی مؤثر برای کار جمعی تلقی شود و فراگیری تعاون و بکار بردن آن در فعالیت‌های آینده دانش آموزان در سطح جامعه راهکاری برای پیشبرد فعالیت‌های آنان است.

گفتنی است منصوری و خان محمدی با حضور در غرفه بانک توسعه تعاون از نزدیک در جریان عملکرد بانک قرار گرفتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qeld