پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/14 03:50
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان عنوان کرد؛
کد خبر: 26460

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وام‌های اشتغال‌زایی در حوزه شیلات پرداخت می‌کند

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گیلان به منظور توسعه همکاری های دوجانبه با «حمیدرضا تقی نصیری» مدیرکل شیلات استان گیلان گفت‌وگو کرد.

«نجفی شعاع» مدیر شعب بانک در استان گیلان بیان داشت: پرداخت وام های حمایتی به فعالان حوزه شیلات گیلان می‌تواند به تولید انبوه ماهیان با ارزش دریایی و تأمین گوشت ماهی مورد نیاز کشور، ایجاد اشتغال در استان‌های ساحلی، جلوگیری از صید غیرمجاز، ایجاد ارزآوری و افزایش درآمد ملی، بازسازی ذخایر ماهیان دریایی و کاهش فشار در برداشت ذخایر طبیعی کمک کند.

وی شرایط همکاری در قالب طرح‌های کالاکارت سازمانی، پرداخت حقوق و دستمزد و استفاده از مزایای طرح مهریار و طرح بیمه عمر مانده بستانکار را مطرح نمود و گفت: صندوق تعاونی شیلات گیلان با افتتاح حساب نزد شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و انعقاد تفاهمنامه های همکاری، می تواند خدمات رفاهی بیشتری را به کارکنان و همچنین مراجعین خود ارائه کند.

مدیر شعب استان گیلان تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با همه ظرفیت و امکانات خود آمادگی دارد تا در مسیر کمک به اشتغالزایی و پرورش ماهی به شیلات استان کمک کند.

در ادامه، مدیرکل شیلات استان گیلان نیز با بیان فعالیت‌های این اداره کل، از طرح‌های جذاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استقبال کرد و اظهار داشت: در کمیته شورای برنامه‌ریزی، بررسی‌های کارشناسی در خصوص طرح‌های ارائه شده و راهکارهای همکاری در قالب تفاهم‌نامه انجام می‌شود.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5vq6