چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/13 10:10
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال مطرح کرد:
کد خبر: 26430

امکان فروش تبلیغات استقلال در سامانه واچار فرابورس

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال از امکان فروش تبلیغات این باشگاه به کمک سامانه معاملات واچار فرابورس ایران خبر داد و گفت: بدین ترتیب تبلیغات دور زمین، تبلیغات روی لباس و پیراهن این باشگاه به صورت عمومی عرضه شده و در فضای شفاف بازار سرمایه این معاملات رقم می‌خورد.

دولتشاهی با اشاره به اینکه سامانه فرابورس به ایجاد رقابت بیشتر و سالم‌تر و مشخص شدن قیمت‌های واقعی کمک می‌کند، اظهار کرد: علاوه بر این شاهد ساماندهی آیتم‌های درآمدی باشگاه استقلال خواهیم بود و ارکان درآمدی برای سهامداران نیز ملموس خواهد بود.

مشاور اقتصادی این باشگاه از مهم‌ترین نتایج مثبت فروش تبلیغات در سامانه فرابورس را حذف واسطه‌ها، افزایش درآمدزایی باشگاه و ارتقای سوددهی برشمرد و افزود: بدین ترتیب تعداد رقبای بیشتری در فضای شفاف و قابل اطمینان به رقابت می‌پردازند و منافع بیشتری در پی خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری فرابورس، سازمان خصوصی سازی و باشگاه استقلال به زودی شاهد عملیاتی شدن فروش تبلیغات این باشگاه‌ با استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه باشیم.

به گفته دولتشاهی باشگاه استقلال در این زمینه پیش‌قدم شده و سایر باشگاه‌ها نیز امکان استفاده از این سامانه را برای درآمدزایی از طریق برند دارند.

گفتنی است سامانه «واچار» یک سامانه معاملاتی است که توسط مهندسان داخلی طراحی شده است که سازوکار آن مانند سامانه معاملاتی اتوس شرکت مدیریت فناوری بورس بوده و برای معامله انواع اوراق بهادار است. البته تفاوتی که با سامانه معاملات بورس دارد این است که «وآچار» علاوه بر معاملات سهام، امکان معامله مشتقه‌ها را نیز دارد.

 

مدیریت ارتباطات فرابورس ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bygg5