شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/08 07:12
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت پذیرفت؛
کد خبر: 26178

برپایی میز خدمت بیمه ایران در مسجد ‌"سادات اخوی" ‌با حضور وزیر اقتصاد

میز خدمت شرکت سهامی بیمه ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در مسجد"سادات اخوی" تهران برپا شد.

همزمان با برنامه دیدار مردمی دکتر احسان خاندوزی که در جمع نمازگزاران مسجد "سادات اخوی" واقع در خیابان "ایران" و در تکریم هفته دولت برگزار شد، میز خدمت بیمه ایران نیز با حضور حمید رضا جمالی نژاد سرپرست و همکاران اداره کل بیمه ایران استان تهران و همسو با سیاست های بیمه ایران در زمینه پاسخگویی به مردم و خدمت بی منت، در این مسجد برپا و به سوالات مردم در حوزه های مختلف بیمه ای پاسخ داده شد.

دکتر سید احسان خاندوزی طی سخنانی در جمع نمازگزاران این مسجد  گفت: یک بُعد از مردمی سازی اقتصاد به معنای برگشتن مسئولان و دولتمردان به آغوش مردم و داشتن گوش شنوا در مقابل خواست و حرف مردم در نقاط دور و نزدیک کشور است اما این فقط یک مرحله کوچک از پیاده سازی پروژه دولت مردمی است.

وی افزود: از این مهم تر، این است که ما به نحوی عمل کنیم که منافع مردم، اصل باشد و اینگونه نباشد که هر کس قدرت و رانت اطلاعاتی و اقتصادی بیشتری داشت، بتواند استفاده اصلی را از منابع ببرد.

وزیر اقتصاد با تصریح این نکته که همه اینها تحولاتی است که به منظور جبران عقب ماندگی های سالیان گذشته، تازه "آغاز" شده است، گفت: اعتراف می کنیم، مدتی زمان می برد تا به نقطه ای که شایسته اقتصاد کشور و مردم نجیب ما است، برسیم

 

روابط عمومی بیمه ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4byg98