پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/08 05:45
معاون امور بانکی اعلام کرد :
کد خبر: 26170

استقبال خوب مشتریان از جشنواره نیک آفرین

سهراب صادقی با اشاره به استقبال خوب مشتریان از دومین دوره برگزاری جشنواره نیک آفرین گفت: با توجه به تجربه نخستین دوره برگزاری جشنواره نیک آفرین، دومین دوره این جشنواره نیز با استقبال مشتریان روبه رو شده است.

سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی در گفت و گویی در خصوص جشنواره نیک آفرین بابیان این خبر افزود: در برگزاری جشنواره حساب های قرض الحسنه نیک آفرین، هدف اصلی ترویج سنت حسنه قرض الحسنه و به تبع آن افزایش توان بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان است.

وی تصریح کرد: در کنار فعالیت های عام المنفعه بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی با محوریت ساخت مدارس و هنرستان در مناطق کمتر برخوردار کشور، بخش زیادی از منابع قرض الحسنه صرف اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان شده است. برای نمونه از محل همین منابع که از سوی مشتریان گرانقدر و خیرخواه در بانک سپرده گذاری شده اند، بانک کارآفرین از سال گذشته تا کنون حدود ۲.۵۰۰ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش بیش از ۱.۴۰۰ میلیارد ریال به جوانان عزیز در سراسر کشور پرداخت کرده است.

صادقی با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره نیک آفرین تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ ترویج سنت حسنه قرض الحسنه و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به ویژه در چارچوب اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان مورد توجه قرار گرفت و بر همین اساس و به منظور افزایش توان بانک در اعطای این تسهیلات و نیز جذب منابع قرض الحسنه از مشتریان نیک‌اندیش در سراسر کشور، مطابق مجوز اخذ شده از بانک مرکزی، برای نخستین بار، جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز ریالی تحت عنوان"جشنواره نیک آفرین"برگزار شد.

معاون امور بانکی تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره نیک آفرین در کنار انجام فعالیت های عام المنفعه و خیریه با محوریت ساخت مدارس و هنرستان در مناطق کمتر برخوردار کشور، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری است. در سال گذشته و از محل منابع نیک آفرین حدود ۲.۵۰۰ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش بیش از ۱.۴۰۰ میلیارد ریال به جوانان در سراسر کشور پرداخت شده است.

صادقی در ادامه تاکید کرد: همچنین با هدف اشتغال‌زایی پایدار برای جوانان در سراسر کشور با اولویت نقاط کمتر برخوردار، به تازگی بانک کارآفرین و ۷ بانک دیگر تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت به ارزش بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال امضا کرده اند که مقرر شده است تا پایان سال ۱۴۰۲ در بیش از ۴۰۰ شهرستان و ۱۰هزار و ۲۰۰ روستا در اقصی نقاط کشور طرح های اشتغال زایی پایدار برای مردم ایجاد شود.

به گفته وی، با اخذ مجوز از بانک مرکزی دومین دوره جشنواره عملیاتی و در حال اجراست که با استقبال خوبی نیز همراه بوده و حدود ۴.۵۰۰ حساب قرض الحسنه پس انداز جدید در بانک افتتاح شده است. و امید آن می رود که با تلاش همکاران شعب در سراسر کشور و حمایت حوزه های ستادی بانک، اهداف جشنواره به صورت کامل در مدت زمان باقیمانده محقق شود.

معاون امور بانکی در خصوص تغییرات انجام شده در جوائز دومین دوره نیک آفرین نیز گفت:جوائز دومین دوره نسبت به دوره نخست افزایش یافته و به مناسبت بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، تعدد بیشتری جوائز در نظر گرفته شده است.

معاون امور بانکی مدیرعامل همچنین از معرفی محصول جدید بانک در قالب بسته های اعتباری برای اساتید و متخصصین تا پایان سال خبر داد و گفت: پس از طی مراحل و اخذ مجوزهای لازم، اطلاعات تکمیلی این محصولات و بسته‌های اعتباری جدید از طریق سایت و کانال های ارتباطی بانک به اطلاع عموم مشتریان خواهد رسید.

صادقی در پایان ضمن قدردانی از حمایت همه مشتریان بانک اعلام کرد: از همه مردم عزیز ایران دعوت میکنم تا با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان شهریور ماه، با مراجعه به شعب بانک کارآفرین در سراسر کشور حساب خود را افتتاح و تکمیل کنند تا از امکان شرکت در قرعه کشی و جوائز ارزشمند این دوره جشنواره بهره مند شوند.

 

روابط عمومی بانک کارآفرین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8kmm