پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/08 03:48
با هدف اتصال چندین کارت بانکی به حساب مشتریان حقوقی و حقیقی؛
کد خبر: 26140

سیگما کارت، به خدمات پست بانک ایران پیوست

معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک از اجرایی شدن خدمت سیگما کارت (کارت خانواده) با هدف اختصاص چندین کارت بانکی به حساب‌های سپرده شخص حقوقی یا حقیقی در پست بانک ایران خبر داد.

بر اساس بخشنامه معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک، خدمت سیگما کارت بنا به درخولست صاحب سپرده ( شخص حقوقی یا حقیقی ) برای افراد مورد نظر وی صادر می‌شود و این کارت‌ها شماره اختصاصی داشته و همگی به حساب سپرده‌ای که کارت‌ها برای آن صادر شده است، متصل هستند.

همچنین این کارت‌ها قابلیت استفاده در تراکنش های خرید از طریق خودپردازها و پایانه‌های فروشگاهی را دارا بوده و امکان انجام تراکنش های غیر حضوری ) اینترنتی (بر روی درگاه های مدرن مانند همراه بانک، اینترنت بانک، نرم افزارهای فین تکی و استارت آپی برای آن فراهم شده است.

در حال حاضر خدمت سیگما کارت فقط روی سپرده های اشخاص حقوقی بدون محدودیت در نوع سپرده که شرایط برداشت آنها بر اساس آخرین روزنامه رسمی و مستندات ارائه شده با یک امضا مجاز افتتاح شده باشند، قابل بهره برداری بوده و برای انواع سپرده‌های اشخاص حقیقی انفرادی مجاز است.

بر اساس این گزارش، امکان انتقال کارت به کارت و دریافت وجه نقد روی این نوع کارت وجود ندارد و سقف شارژ سیگما کارت طبق درخواست صاحب سپرده (والد) انجام می شود و قابلیت مذکور به درخواست صاحب سپرده هم به صورت دفعی و هر بار به صورت متناوب در دوره های زمانی مشخص با تعیین سقف امکان پذیر است.

 

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p57p6