چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/08 03:10
با هدف تشویق و ترغیب کارکنان بانک صادرات ایران؛
کد خبر: 26129

تمدید جشنواره سپهر سرمد تا آذرماه

جشنواره سپهر سرمد با هدف تشویق و ترغیب کارکنان بانک صادرات ایران برای بازاریابی و فروش بیمه‌نامه به مشتریان بانک، تا هفتم آذرماه سال جاری تمدید شد.

شرکت بیمه سرمد به پاس قدردانی از اعتماد و حمایت بانک صادرات ایران جشنواره سپهر سرمد را  که با هدف تشویق و ترغیب کارکنان بانک صادرات ایران برای بازاریابی و فروش بیمه‌نامه به مشتریان بانک برای یک دوره سه ماهه از خردادماه سال جاری راه‌اندازی کرده بود، تا هفتم آذرماه سال جاری تمدید کرد.

در این جشنواره تمامی کارکنان شعب، حوزه‌ها، مناطق تهران، استان‌ها و ستاد مرکزی می‌توانند با مراجعه به نشانی: https//:bank.sarmadins.ir و نام کاربری sdtmarketing و رمز عبور ۱۲۳ و دریافت کد پیگیری نسبت به انجام بازاریابی و تشویق مشتریان به خرید بیمه نامه اقدام و معادل ۳ درصد مبلغ حق بیمه از مزایای و جوایز این جشنواره بهره‌مند شوند.

در این جشنواره  بازاریابی انواع بیمه‌نامه‌های خودرو( شخص ثالث و بیمه بدنه)، بیمه‌نامه‌های عمر (عمر و سرمایه‌گذاری، عمر مانده‌بدهکار، و حوادث گروهی)، مهندسی و خاص، آتش‌سوزی، حوادث و مسئولیت توسط شعب، حوزه‌ها، مدیریت شعب استانی و مناطق تهران که منجر به صدور آن توسط شرکت بیمه سرمد شود، مشمول دریافت جوایز جشنواره خواهد بود. در عین حال بیمه درمان گروهی، بیمه آتش‌سوزی و باربری مرهوناتی (دارای ذی‌نفع بانک صادرات) و بیمه‌نامه‌هایی که به صورت غیر مستقیم و توسط شبکه فروش صادر می‌شود، مشمول شرایط و جوایز جشنواره سپهر سرمد نخواهد شد.

 

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayepk