پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/07 14:27
بیمه میهن/
کد خبر: 26106

سرپرست شعبه بنیاد مسکن بیمه میهن تعیین شد

با پیشنهاد سرپرست مدیریت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی و تصویب مدیرعامل، احمد مالکی به عنوان سرپرست جدید شعبه بنیاد مسکن منصوب و مشغول به فعالیت شد.

بعد از ظهر امروز در مراسمی با حضور رحمت خسروی سرپرست مدیریت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی حکم سرپرستی شعبه بنیاد مسکن به احمد مالکی ارائه گردید.

رحمت خسروی در مراسم معارفه احمد مالکی ابراز امیدواری کرد که سرپرست جدید به اتفاق همکاران و شبکه فروش متبوع بتواند تعاملات با بدنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تقویت و با فعالیت پُررنگ تر مسیر دستیابی به اهداف شرکت را هموارتر سازد و در راستای افزایش پورتفوی گام های ارزنده ای بردارد و منشاء خدمات مطلوب برای بیمه گذاران باشد.

وی گفت باید بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت های شرکت و توانمندی همکاران ساعی و شبکه فروش تعاملات با نهادهای جامعه و مجموعه های مرتبط را افزایش و برنامه های راهبردی و تکلیفی را به نحو احسن انجام دهیم تا در کنار گسترش فرهنگ بیمه و ایجاد اطمینان و امنیت برای فعالیت های اقتصادی؛ درآمدزایی و سودآوری برای مجموعه نیز داشته باشیم و موجبات رشد و اعتلای بیمه میهن را فراهم سازیم.

سرپرست جدید شعبه بنیاد مسکن نیز ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری کارکنان و شبکه فروش متبوع بتواند با عملکرد مطلوب، اهداف مجموعه را تحقق بخشد..

 

روابط عمومی بیمه میهن


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bygn8