چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/06 06:10
نماینده مجلس شورای اسلامی:
کد خبر: 25968

طراحی محصولات جدید ایران خودرو امیدوارکننده است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از نزدیک اقدامات ایران خودرو را در حوزه های مختلف رصد می کند و آمارهای اعلام شده، نشان از نتایج مثبت این اقدامات در بازار خودرو دارد.

رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تحول صنعت خودرو گفت: آمارهای اعلام شده و راستی آزمایی آنان نشان داد که ایران خودرو مصمم به افزایش تولید و طراحی محصولات جدید است.

وی ادامه داد: ایران خودرو و سایپا به عنوان دو خودروساز بزرگ کشور باید با سرعت بیش‌تری پاسخ‌گوی نیازهای بازار باشند تا شاهد تنش در بازار نباشیم.

وی افزود: در این نمایشگاه، محصولات جدید و به‌روزی از سوی خودروسازان به نمایش گذاشته شد و اگر این خودروها به مرحله تولید برسند برای آینده صنعت خودرو مثمر ثمر خواهد بود.

تقی پور ادامه داد: طراحی و تولید محصولات خاص، سرمایه گذاری می خواهد و زمان بر است تا با تولید نهایی، زنجیره ارزش آن محصول کامل شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مجلس به طور کلی از طرح‌های خودروسازان که در راستای منافع مردم باشد به طور مشروط حمایت خواهد کرد که مهم‌ترین شاخص‌های مد نظر مجلس کیفیت و قیمت خودرو است.

تقی پور به نمایشگاه تحول صنعت اشاره کرد و گفت: برپایی این گونه نمایشگاه ها، نقطه تماس مردم با صنعت است و فرصتی فراهم می کند که مردم از نزدیک و یک جا در جریان توسعه و پیشرفت صنعت خودرو در حوزه‌های مختلف قرار بگیرند.

 

ایکوپرس


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wogz6