پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/06 03:42
سرپرست بانک توسعه تعاون عنوان کرد؛
کد خبر: 25946

توسعه محصولات و خدمات ویژه بخش تعاون از برنامه های اصلی بانک توسعه تعاون است

سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه تکریم مدیر پیشین امور اعتباری، توسعه محصولات و خدمات ویژه بخش تعاون را از برنامه های اصلی بانک توسعه تعاون دانست.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه تکریم مدیر پیشین امور اعتباری و معارفه سرپرستان امور اعتباری و امور استانها و شعب بانک اظهار داشت: این بانک با هدف حمایت و ارائه خدمات به بخش تعاون تاسیس گردیده است و رشد و بالندگی بانک نیز وابسته به شکوفایی بخش تعاون است.

وی افزود: رضایت تعاونگران به عنوان جامعه هدف خدمات بانک، حائز اهمیت بوده و بر این اساس توسعه محصولات و خدمات بانک ویژه بخش تعاون، ضروری تلقی می‌گردد.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: در تاسیس بانک توسعه تعاون علاوه بر قوانین بالادستی حاکم بر سیستم پولی و بانکی کشور ، قانونی خاص نیز مد نظر بوده است که در آن توسعه بخش تعاون و ارتقای سهم تعاون به 25 درصد اقتصاد ملی و نقش تعاونگران در پیشرفت اقتصادی کشور ترسیم گردیده است.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: تحقق بسیاری از اهداف و راهبردها و سیاست‌های بانک بستگی به انجام صحیح عملیات بانکی در واحدهای اجرایی دارد و ارکان اعتباری بانک با تدوین و ابلاغ سیاست‌های اعتباری، نقش مهم در راهبری همکاران واحدهای اجرایی بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: نگاه به بانک در سطوح راهبردی و برنامه‌ریزی اقتصاد، توان پرداخت تسهیلات و نقش‌آفرینی بانک در ارائه اعتبار به بخشهای واقعی اقتصاد است.

شیخ حسینی گفت: در پیشبرد صحیح عملیلات اعتباری، علاوه بر امور اعتباری، نقش واحدهای همکار از جمله مالی، مشتریان و توسعه بازار، فناوری اطلاعات و سایر واحدها موثر است.

سرپرست بانک توسعه تعاون ضمن تکریم خدمات حمید رضا البرزی مدیر پیشین امور اعتباری گفت: حضور همکاران بانک در جایگاه‌های مهم نظام بانکی و موسسات مالی کشور نشان دهنده سطح مطلوب سرمایه انسانی بانک است.

وی با معرفی احمد محمدی به عنوان سرپرست جدید امور اعتباری بانک توسعه تعاون گفت: گرچه بسیاری از عملیات اعتباری بانک به صورت سیستماتیک و منظم صورت می‌پذیرد، حضور فرد جدید نیز در این جایگاه مهم موجب تسهیل فعالیت‌ها می‌شود.

شیخ حسینی تصریح نمود: استقلال و اقتدار با اتکا به اصول تخصصی از ویژگی‌های مدیر امور اعتباری بانک محسوب می‌گردد و انعطاف در چارچوب قانون و هماهنگی لازم با واحدهای همکار از جمله فناوری، مالی و واحدهای نظارت ینیزحائز اهمیت است.

سرپرست بانک توسعه تعاون در ادامه صیاد رحمان‌پور را به عنوان سرپرست امور استان‌ها و شعب اعلام نمود و گفت: جوانگرایی و سپردن مسئولیت به مدیران جوان مطابق سیاست‌های دولت از جمله اهداف این انتصاب بوده است ضمن این که ایشان واجد تجارب و ویژگی‌های مثبت جهت احراز این پست بوده است.

در این جلسه سید باقر فتاحی رئیس و محمد جعفر ایرانی و امیرهوشنگ عصارزاده اعضای هیات مدیره ، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، ایرج شیخ زاده معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی و محمد مهدی احمدی معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت و مدیران ستادی نیز مطالب خود را مطرح نمودند.

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y8k8j