پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/06 02:10
آیگپ/
کد خبر: 25927

پایان شهریور آخرین فرصت استفاده از امتیازات شش ماهه اول سال در آیگپ

کاربران آیگپ طبق روال هر سال در صورت استفاده نکردن از امتیازات جمع آوری شده در شش ماهه اول سال، فقط یک دهم آن امتیازات را در ادامه حفظ خواهند کرد.

امتیازهای کاربران آیگپ دوبار در سال منقضی می شود، بنابراین بهتر است تا قبل از سررسید زمان پایان اعتبار از امتیازات خود استفاده کنند. برهمین اساس فرصت استفاده از امتیازات کسب شده در آیگپ در شش ماه اول سال فقط تا پایان شهریور ماه است. این امتیازات فقط تا پایان تابستان با ارزش واقعی قابل استفاده است و با اتمام سال با ضریب یک دهم به نیمه دوم سال انتقال پیدا می‌کند.

براساس این گزارش، از روش‌های کسب امتیاز می توان به انجام تراکنش های مالی همچون؛ کارت به کارت، خرید شارژو بسته اینترنتی، پرداخت انواع قبوض، تهیه کارت هدیه دیجیتال، تراکنش های مربوط به امور خیریه و همچنین پیش بینی مسابقات ورزشی، گردونه و شهربازی، ساخت کانال، عضویت در کانال رسمی آیگپ، دعوت از دوستان برای عضویت در آیگپ و ...اشاره کرد.

جشنواره "صدپارتی" که به تازگی در آیگپ راه‌اندازی شده است در حال حاضر یکی از بهترین راه‌های استفاده از امتیازات در فرصت باقی مانده است. کاربران می‌توانند با خرید شارژ و بسته اینترنتی از آیگپ و برخورداری از تخفیف با استفاده از امتیازات، وارد این جشنواره شده و از طریق قرعه کشی روزانه شانس خود را برای برنده شدن در جوایز این جشنواره امتحان کنند. آیگپ در صد پارتی به دو نفر از خریداران شارژ و بسته اینترنتی بدون در نظر گرفتن مقدار خرید و این که آیا قبلا برنده جایزه شده اند یا خیر، به قید قرعه روزانه یک میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌کند.

کاربران آیگپ برای خرج امتیازات خود کافی است از روش خرید شارژ و بسته اینترنتی تا سقف 20% تخفیف، بخش‌های مختلف خیریه تا سقف 10000 امتیاز و همچنین برای دریافت کدهای متنوع تخفیف در باشگاه آیگپیا استفاده کنند.

اگر تاکنون آیگپ را نصب و یا بروزرسانی نکرده اید برای بهره مندی از خدمات و نصب آیگپ می‌توانید عدد 1 را به 10004427 ارسال و یا از طریق مارکت های داخلی و یا شماره‌گیری #80*1* برای دانلود، نصب و یا بروزرسانی اقدام کنید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/488yea