چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/05 11:37
بانک کشاورزی/
کد خبر: 25916

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت هفته دولت

فریدون بهبهانی سرپرست بانک کشاورزی طی پیامی، هفته دولت را گرامی داشت.

در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

به نام خدا

هفته دولت، یادمان شهادت مظلومانه دولتمردان باتقوا و مردمی، شهیدان والامقام رجایی و باهنر، به دست منافقان؛ و یادآور نقش اساسی و مهم دولت، دولتمردان و نهادهای دولتی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ جایگاه و نقشی چنان تعیین کننده و اثرگذار که توانمندی و تعهد مجریان آن، تهدیدی جدی برای دشمنان نظام به شمار می رود.

 این اثرگذاری در تمام شاکله و ساختار دولت جاری و ساری است و بانک کشاورزی نیز به عنوان بانکی دولتی، تخصصی و خدمتگزار ملت، که مجری سیاست‌های دولت است، از این قاعده مستثنا نبوده و نیست.

این گرامیداشت، فرصت مناسبی است تا ضمن بررسی و بهبود کارکرد خود به عنوان عضوی از پیکر دولت، به شفاف سازی، معرفی و ارائه اطلاعات درباره اقدامات و عملکرد بانک کشاورزی بپردازیم تا روشنایی این آگاهی عمومی، اقدامات مغرضانه و توطئه دشمنان انقلاب برای مخدوش سازی و کوچک انگاری دستاوردهای انقلاب را خنثی کند.

 بانک کشاورزی به عنوان بازوی مالی دولت در حمایت از بخش کشاورزی و نهادی که خدمتگزاری به ملت شریف ایران را مایه مباهات خود می‌داند، این مناسبت را بسیار ارزشمند می شمارد و بار دیگر، تعهد و اشتیاق خود را برای خدمت به مردم عزیز کشورمان در مسیر سیاست‌های دولت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعلام می دارد.

هفته دولت را به تمام خادمان متعهد و صدیق ملت، در دولت مردمی سیزدهم،  تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیق تلاش دوچندان در راه عزت و آبادانی کشور عزیزمان را مسئلت دارم.

«فریدون بهبهانی»

 

روابط عمومی بانک کشاورزی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p5lql