پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/05 05:10
گروه خودروسازی سایپا/
کد خبر: 25868

مگاموتور در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است

شرکت مگاموتور به عنوان یکی از شرکتهای بزرگ و استراتژیک گروه سایپا در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ ساخت موتور جدید ۱۶۰۰ سی سی را آغاز و در بهمن ماه خط تولید آن افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت مگاموتور از تولید موتور جدید در این شرکت خبر داد و گفت : مگاموتور از دوره گذشته زیان ده شده و ما در دوره جدید وارث میلیاردها زیان انباشته این شرکت هستیم .

مبلغ ناصری افزود : تمام تلاش تیم جدید مدیریتی مگاموتور بر این محور قرار گرفته است تا در عملکرد سال ۱۴۰۱ شرکت را از زیان خارج کند.

او تصریح کرد : شرکت مگاموتور به عنوان یکی از شرکتهای استراتژیک گروه سایپا در ۱۰ سال گذشته هیچ توسعه محصولی نداشته و ما در دوره جدید وارث عدم ارتقاء ماشین آلات ، تجهیزات و محصول در شرکت مگاموتور هستیم.

مبلغ ناصری خاطرنشان کرد : به همت همه مدیران و همکاران در سال ۱۴۰۱ استارت ساخت اولین موتور ۱۶۰۰ سی سی گروه سایپا در مگاموتور زده شد و خط تولید این موتور در بهمن ماه افتتاح خواهد شد که این نشان دهنده توسعه و حرکت رو به رشد مگاموتور است.

مدیرعامل مگاموتور افزود : با رهنمود و تاکید مدیرعامل گروه سایپا اصلاح ساختار و فرایندهای خرید در مگاموتور در دستور کار قرار گرفت که در خریدهای خارجی شاهد کاهش قیمت محسوس هستیم.

او تصریح کرد : در دولت عدالت محور سیزدهم و همسو با سیاست های دولت تمام سعی و تلاش خود را برای افزایش تولید و کیفیت و کاهش قیمتها به کار خواهیم بست و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

سایپانیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wovgv