پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/06/01 06:54
کد خبر: 25714

بازدید مسوولان قضایی از انبارهای اموال تملیکی جزیره قشم

معاون قضایی دادستان کل کشور با استقبال رسمی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مسوولین قضایی استان و شهرستان و همچنین امام‌جمعه شهرستان قشم وارد این جزیره شد.

سعید عمرانی در بدو ورود به جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از سفر به جزیره قشم حضور در میان مردم خونگرم جزیره قشم، دیدار با مسئولان، بازدیدهای قضایی و اداری و همچنین برگزاری نشست هایی در این رابطه است.

معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته طی چند ماه اخیر اقدامات زیادی برای تعیین تکلیف کالا‌های موجود در گمرک و انبار‌های سازمان اموال تملیکی انجام‌گرفته و نتایج خوبی در این حوزه حاصل شده است.

عمرانی همچنین گفت: کاهش تعداد وقوع جرایم کیفری و همچنین افت آمار ورودی پرونده‌های کیفری در استان هرمزگان را به معنی کاهش آمار ارتکاب جرم بوده و آموزش‌های فرهنگی، اشتغال آفرینی و توان‌افزایی برای زندانیان را در این حوزه مؤثر است.

بر اساس این گزارش، معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان برنامه‌های نخستین روز از سفر خود به جزیره قشم ضمن بازدید از وضعیت ندامتگاه جزیره قشم از نزدیک در جریان مطالبات و درخواست‌های زندانیان قرار گرفت.

عمرانی همچنین ضمن بازدید از انبارهای نگهداری کالاهای موجود در سوله‌های انبار مرکزی اموال تملیکی جزیره قشم، آخرین وضعیت انبارها اعم از نوع اقلام موجود انبارشده، تعداد کالاها، مدت‌زمان نگهداری و همچنین نحوه نگهداری این کالاها را موردبررسی قرارداد.

مسوولان قضایی استان هرمزگان و شهرستان قشم نیز در جریان این بازدیدها گزارش‌های مختلفی درباره فعالیت‌های صورت گرفته جهت کاهش آمار ورودی پرونده‌های کیفری، اقدامات انجام‌شده در راستای پیشگیری از وقوع جرایم گوناگون ارائه کردند.

گفتنی است، افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مجتبی قهرمانی، رییس کل دادگستری، علیرضا احمدی منش، دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ حاجبی، امام‌جمعه، رضا صفایی، رییس دادگستری، امید مهدوی مجد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در فرودگاه بین‌المللی شهرستان قشم از سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و هیات همراه استقبال کردند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9jyk