جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/31 10:25
به مناسبت هفته دولت؛
کد خبر: 25681

بازدید مدیران بانک مسکن از میز خدمت شعب مرکزی ورامین، هفده شهریور و شهدای تهران

به مناسبت هفته دولت، معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی و همچنین مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن از میز خدمت شعب مرکزی ورامین، هفده شهریور و شهدای تهران بازدید کردند.

علی کشاورز عضو هیات عامل بانک و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی و مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور در شعبه مرکزی شهرستان ورامین و همچنین شعبه هفده شهریور وشهدای تهران از نحوه برپایی میز خدمت این سه شعبه بازدید کردند.

پرویز نجفیان مدیر امور شعب استان تهران و سعید تیزموند رییس حوزه جنوب استان تهران از جمله حاضران این میز خدمت در شعبه مرکزی شهرستان ورامین بودند.

طی برپایی این میز خدمت، فرآیند اعطای تسهیلات در شعبه مذکور مورد بررسی قرار گرفت و مراجعه‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را با نمایندگان بانک مسکن در میان گذاشتند و دستورات لازم برای رسیدگی به مشکلات مشتریان صادر شد.

کشاورز در جریان این بازدید گفت: این میز خدمت همسو با هفته گرامیداشت دولت از امروز به مدت دو هفته در تمامی شعب بانک مسکن دایر شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح غدیر توسط بانک مسکن گفت: مشتریان محترمی که معوقاتی دارند می‌توانند از فرصت این طرح استفاده کنند و در این خصوص شعب نیز مشتریان را راهنمایی کنند.

مهدی سندگل نظامی نیز در حاشیه این بازدید بیان کرد: با تاکید مدیرعامل محترم بانک مسکن برپایی میزهای خدمت بانک مسکن شعب سراسر کشور این بانک به مدت دو هفته همزمان با هفته گرامیداشت دولت برپا شده است که هدف آن رسیدگی به مشکلات مردم و کسب رضایتمندی حداکثری آنان در راستای منویات دولت سیزدهم است.

بر اساس این گزارش میز خدمت مدیران بانک مسکن در شعبه شهدا و هفده شهریور تهران، نیز با حضور علی کشاورز معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، پرویز نجفیان مدیر امور شعب استان تهران و جلال الدین سلیمی مدیر شعب منطقه شرق تهران برپا شد و مدیران پاسخگوی سوالات مشتریان بودند و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان صادر شد.

 

هیبنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3gd87d