جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/05/30 04:10
کد خبر: 25538

برگزاری 4 دوره آموزشی ویژه صیادان و تعاونی های صیادی قشم

رییس اداره شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم از برنامه ریزی جهت برگزاری چهار دوره آموزشی ویژه تعاونی های صیادی با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی کشور خبر داد.

منصور آزاد با بیان این مطلب، اظهار کرد: این دوره های آموزشی شامل ملوان صیادی، ناخدایی صیادی کمتر از 12 متر، ناخدایی و کمک ناخدایی صیادی کمتر 24 متر ویژه صیادان و تعاونی های صیادی فعال در جزیره قشم خواهد بود.

وی ادامه داد: این دوره های آموزشی جهت ترویج روش های صیادی غیرمخرب و همسو با هدف گذاری صورت گرفته برای حفظ و بازسازی ذخایر آب های منطقه برگزار می شود.

رییس اداره شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: افزایش ایمنی دریانوردی، کاهش حوادث دریایی و آشنایی با آموزش های لازم جهت استفاده از فناوری و تجهیزات به روز دیگر اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است.

آزاد در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت مشارکتی در حفظ و بازسازی ذخائر دریایی بدون مشارکت صیادان امکان پذیر نبوده و صیادان و بهره برداران دریا در کنار سایر بخش ها باید نسبت به بازسازی و حفظ ذخائر مشارکت و همکاری داشته باشند.

گفتنی است به شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی مدارک و گواهینامه رسمی و مورد تایید سازمان بنادر و دریانوردی اهدا می شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9jar